Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Žena Priateľa

Ako chlapec som mal celkom dobré detstvo ,bohatych rodičov mal som dalo by sa povedat to po čom skoro každy tuži  ale nemal som surodenca bol som jedinačik chybal mi brat alebo sestru mat som si prial ale rodičia už dalšie deti   

nemohli mat ,v škole sa mi darilo sice trochu lenivy na učenie som bol ale musel som sa premôcť kvôli rodičom najme 
chceli aby som to dosiahol daleko chceli mat zo mna právnika ,ale ja som mal ine plány ,nelakalo ma byt právnikom 
netužil som po tom ,ked som skončil školy aj vysoku som nastupil do jednej firmy stal som sa asistent bola to 
obchodná firma tam som sa zoznamil s mojim priatelom dobrým kamaratom Zdenkom ,stali sme sa hned dobrymi kamaratmi 
pačil sa mi jeho povaha najme jeho uprimnost bol to dobrý chlap ,viem že v dnešnom svete tažko najst uprimneho človeka 
stretaval som sa zo samou pretvárkou skoro všade ,aj na škole chodievali za mnou chceli ma za priatela len kvôli 
peniazom lebo som pochadzal z bohatej rodiny mne sa to nepačilo že ma nebrali takeho aky som ale kvôli prachom 
sa mi to protivilo priatelov som si dôkladne vyberal hned som zbadal ked niekto to iba hral len aby som mu niečo dal 
peniaze zaplatil volačo ,mne o prachy nešlo nikdy nie tak preto že som ich mal ale proste viac som si vážil priatelstvo 
lasku uprimnost priamost od inych ,aj ja som sa snažil byt taky ,Zdenko bol iny priatelil sa nie kvôli peniazom 
hned som videl že mu o to tak nejde ,sme chodili spolu po práci na poharik vyrozpraval sa mi ked ho niečo trapilo 
bol už ženaty mal dceru ženu krásnu videl som ju na fotke ako mi ju ukazoval v mobile ,bola fakt krásna že vraj jeho 
prvá láska zo školy hovoril bol štastný že ju nakoniec mal pri sebe tolko rokov po nej tužil a teraz sa mu to splnilo 
v duchu som mu ju aj zavidel ale krása nie je všetko to viem ale počul som o nej že je  skvela aj vo vnutri 
Zdenko mi tolko o nej hovoril aj o dcerke ,ako jej mama tak sa na nu podobala ,mal krásnu rodinu aj tu som mu tak 
trochu zavidel som si myslel ktovie či ja budem taku mat ,mal som ženy ale krátke vztahy nič moc nenaplnovali ma 
moc povrchne sa mi zdali a tiež sa na mna lepili len kvôli prachom ,hned som to zbadal ženy su najviac na peniaze 
chcu bohača nič nerobit dobre si žit mnohe som take stretol no nie všetky su take ale ja som nadabil vačšinou len na 
take ,Zdenko sa mi potom stažoval že ma toho nejak moc že ho to láka len von svoju ženu miluje ale že vraj sa zmenila 
byva podraždena vážna nejak doma nevie vydržat ,hovorim mu bud rád že maš taku rodinu čo chceš aby ti žena zahla z iným 
radšej sa jej venuj lebo zbadaš že ma ineho ,takto som mu hovoril do duše ako priatel on sa nato urazil že vraj 
čakal viac pochopenia chápal som ho dobre ale ako priatel som mu radšej takto povedal ,mal som ho rád a chcel som 
mu dobre aby si to nepokazil a nestratil rodinu krásnu dcerku ,nehneval sa na mna ved sme boli dobrí kamarati 
ale sa ho to dotklo videl som to ale nemohol som inak ,pozval ma k ným ale nejak som netužil k nemu chodit ale aby 
som ho zas nejak neurazil tak som šiel prijal pozvanie ,kupil som krásnu kyticu vino som priniesol otvorila mi ona 
len čo som ju zbadal videl som ju sice na fotke ale osobne urobila na mna príjemny dojem pačila sa mi a velmi 
niečo vo vnutri som začal citit nikdy predtym som to tak necítil ,bola ina ako tie predtým ale bola žena môjho priatela 
prijemne sme sa porozpravali bola celkom v pohode neviem čo Zdenko má ,mne sa zdala fajn aj som mu to povedal očarila ma 
a videl som na nej že ani ja som jej neni lahostajný že sa jej pačim ,ked som sa vratil domov som na nu myslel 
mal som vlastne som začal chodit z jedným dievčatom Daniela sa volala pekná ale Agnes bola krajšia a pritahovala ma 
Daniela tak nie ,mal som ju rád nechcel som byt sám tak som s nou chodil aj sme spolu žili ,bolo to dobré dievča 
milovala ma videl som to nie pre moje peniaze ale kvôli mne ,a to sa mi na nej pačilo ,ale ja som ju tak nelubil 
len som chcel mat niekoho pri sebe ,nebyt sám ,tužil som sa stretnut z Agnes aj sa to stalo ,raz v meste nahoda 
som jej pomáhal z taškami ,pozval na kavu ,bolo nam prijemne ,citil som to vzrušenie k nej ,tužil som ju bozkat 
ale som sa ovladol ved je to Zdenkova žena nesmiem musim na nu zabudnut ,nesmiem mu tak ubližit ale viem že mu ubližim 
bolo to silnejšie nedokazal som to premôct city k nej boli silne a tak sme sa milovali citil som sa skvele ale potom 
vyčitky že som zradil priatela ale city boli silnejšie nemohol som to prekonat ,nadaval som na seba aky som slaboch 
ale nedokazal som z toho vyjst von ,v práci som sa mu ledva pozrel do oči ,neviem či to zbadal asi nie nič netušil 
bolo mi to luto ale nemohol som inak ,miloval som ju jeho ženu ,Daniele som povedal ako to je bola zrutena z toho 
bolo mi jej luto ale nemohol som s nou byt z donutenia bez lasky ,chcel som byt z Agnes slubila mi že povie Zdenkovi 
a že od neho odide ale nakoniec to neurobila citil som sa podvedeny od nej zle mi bolo skoro som sa zblaznil 
prosil ju aby od neho odišla a že mu to poviem ja ak nie ona nechcela nemôže opustit rodinu najma odtrhnut dceru od otca 
nevedel som to pochopit ,myslel som len na seba na nu na našu lásku prečo mi to robí ved ma miluje aj ona 
bol som zúfaly a velmi ,tak som ju lubil ,ako bez nej budem žit som si myslel ,nabural som ako som letel z autom 
za nim mu to povedat tažka nehoda bol som v kome nič som nevnimal na nič si nepametal až ked som sa skoro po mesiaci 
prebral som videl že zas som sám ona je s nim a Zdenko ked za mnou prišiel jeho pohlad už nie priatelsky zachmureny 
mi povedal že všetko vie ako som mohol aj ona ale že nam odpustil ale so mnou skončil povedal ,ako som mu to mohol 
urobit ja jeho priatel bolo mi do plaču z toho ked odišiel plakal som ako nikdy v živote nie tak za Agnes ale za priatelom 
stratil som ho sice mi odpustil ale priatelia už nebudeme to mi prišiel povedat ,tak mne neodpustil tak som to citil 
jej ano lebo ju lubi až teraz som zbadal že mna nemal nikdy rád nechcem sa ospravedlnovat viem zradil som ho že som sa 
s nou vyspal z jeho ženou ale aj ona to urobila spolu sme v tom boli nielen ja nenutil som ju k tomu ved ma lubila 
asi to skôr urobil kvôli dcere aby aby zostali spolu kvôli nej viem ,bolo mi na nič mizerne som sa citil nielen že ma 
bolelo telo aj hlava z tej nehody ale aj duša srdce stratil som ich oboch tažko mi bolo z toho ,najam Zdenka mal som 
ho uprimne rád bol som proste slaboch že som nevedel odolat jeho žene citom k nej mal som sa viac snažit lubil som ju 
čo som mal robit a lubim do dnes ,a myslim že aj ona mna lubi ,len nechce ublížit rodine dcere mužovi ,plakal som za 
priatelom brata soom nikdy nemal a chybal mi Zdenko mi bol ako brat a teraz ho nemam som sám ,mal som sa radšej 
zabit myslel som si ,život ma prestal bavit ,nemal ma rád keby mal tak by mi odpustil ale on nie nebral ma tak ako 
ja jeho ,bože keby som mal aspon jedneho brata či sestru vždy som po tom tužil alebo nejaku oporu teraz by som to 
potreboval ako sol viem urobil som chybu a platim za nu a nie malu cenu velku stratou priatela a to uplne ,
plakal som a nevedel prestat ako decko ani ako chlapec som neplakaval ale teraz to šlo zo mna ako nikdy 
bude mi chybat obaja budu ,kolkokrat sa mi Zdenko žaloval kolkokrat som ho chapal radil mu ako priatel ako brat 
mohol mi odpustit nezavrhnut ma uplne možno časom si to rozmysli robil som si nadeje ale pochopil som že asi tažko 
tak som sa vratil z nemocnici domov a žil som ako vedel bez zaujmu bez radosti ,nechodil som von len doma sedel 
telku pozeral aj to bez zaujmu myšlienky bludili inam k nym k Agnes k Zdenkovi ,viem ubližil som mu a moc ale aj tak 
keby mi dal šancu ale nedal ,ani nedá ,proste som sa zalubil bolo to silnejšie viem to tažko pochopi malokto to pochopi
ako sa cítim akoby mi niečo zo srdca odtrhli niečo zranili ,stretol som sa raz z Agnes trochu sme par slov dali 
len bežne ako sa mame chcel som jej povedat že ju stale lubim ale nevydal som o tom slova ,ani ona vraj je štastna 
a Zdenko sa im venuje jedna radost ,ano  su rodina a tu netreba rozbijat ničit ,tak som sa vratil domov ,urobil si večeru 
nešlo to do mna žaludok sa mi zvieral ,nemohol som prehltnut ani susto ,asi ma tak nelubila myslel som si neviem 
inak by bola tu so mnou ,kvôli rodine možno ano videl som na nej že ešte ku mne niečo asi cíti ,len musi rodinu udržat 
pospolu ,Zdenko mi bude chybat ale čo už narobim potreboval som niekoho teraz a nik tu nebol ,priatelov nemam moc 
právych myslim každy skoro len kvôli peniazom sa so mnou bavi je mi len takym priatelom ,svoje srdce neodkryvam vnutro 
aby ma mali za slabeho som slaby ked som nedokazal odolat jej ,kvôli priatelovi nedalo sa ,so Zdenkom som sa už nestretol 
viac našiel som si po čase ženu bolo mi s nou dobre nebola to sice Agnes ale bola v pohode bola mi oporou vedela 
ma vypočut aspon niekoho mam nie som tak sám ale môj priatel mi bude vždy chybat Zdenko myslim na neho často 
keby sme sa stretli a povedali si možno by sa lady u neho prelomili a odpustil by mi neviem ,ale to sa už asi nestane 
už neverim tomu ,som rád že mam aspon Zlatku je to zlato inak len ju tak nelubim ale mam ju rád uvidim časom možno 
príde láska ak príde budem rád ale jedno viem že nie taká ako k Agnes ,modlim sa aby mi to ráz Zdenko odpustil 
a stretavali sme sa ,mrzi ma že ma odpisal nemusel ja by som to neurobil to iste viem keby som bol na jeho mieste 
a on by sa vyspal s mojou ženou bol by som nahnevany to ano ale by som mu to odpustil určite ano lebo ho mám rád 
ako brata ktoreho som nikdy nemal ,dufam že mi raz odpusti stale dufam aj ked je to možno márna nadej ale je to nadej 
aspon nejaka ,Zlatka mi tiež hovori že časom mi možno odpusti utešuje ma viem ,som inak rád že ju mam bez nej by som 
to tažko zvladal ,bez nej by som tu možno nebol ,som jej zato velmi vdačný ,zaslužila by si moju lásku snažim sa 
ale nejde to tak dufam že to ráz pojde ráz možno dúfam .

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 22.10.2016 9:40 | karma článku: 6,68 | přečteno: 152x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Judaš

Malý chlapec bol z matkou v záhrade spolu sadili male stromčeky ,chlapcovi sa to velmi pačilo sadenie stromčekov ešte vtedy bol čisty nebolo v nom nič zle ,nevinne srdce čista duša ,rád pomahal matke najma v záhrade nemal moc

21.7.2018 v 16:50 | Karma: 11,02 | Přečteno: 188x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Poslanie

Ježiš po krste v jordane odišiel na púšť kde sa pripravoval na svoje poslanie ,bol tam spojený zo svojím otcom ktorý mu dával silu aby zvladol to prečo prišiel na svet ,cele tie dni nič nejedol už cítil unavu ale ovladol chcel byt

15.7.2018 v 15:41 | Karma: 3,52 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ? ktorý sa

30.6.2018 v 15:02 | Karma: 5,57 | Přečteno: 167x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nebeský Kráľ

Nadišla chvíla nadišiel ten čas povedal Boh aby som ta synu moje slovo môj milovaný syn poslal na zem aby ludia mohli ziskat stratený raj nebo vyslobodit ich zo zla ku ktoremu su pritiahnutí , smutok mi drása srdce ked vidím že su

30.6.2018 v 13:24 | Karma: 5,57 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu vtedy zabija svoju dušu najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja lebo len ked to si

9.6.2018 v 17:55 | Karma: 7,43 | Přečteno: 82x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

David

Mladý pastierik bol pri ovciach stražieval najma v noci ,bol to pekny chlapec mal krásne oči ked sa zadíval mal v ních zvlaštnú iskru mal v sebe niečo jemnost citlivost ,byval skoro vždy zamysleny myslieval často na Boha jeho

2.6.2018 v 15:24 | Karma: 7,11 | Přečteno: 211x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Saul

Boh povedal tak môj ľud chce mať kráľa nestačím mu ja ,dobre bude ho mat ale potom bude lutovat že mal takuto žiadost ,bude mať takeho akeho si zasluží ,ako mi je uzko ked si nato pomyslím slzy mal skoro na krajičku ked to hovoril

26.5.2018 v 17:34 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Po Potope

Večne s nami to chcem aj ja synu ,viem že ludia vždy budú nakloneni ku zlu viac ako k dobru ale aj tak človeka velmi milujem aj budem vždy milovat ,po potope sa ludstvo rozmožilo dalej bola v ních pýcha chceli byť ako Boh ale nie

26.5.2018 v 15:56 | Karma: 4,01 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Záhrada Pokoja

Niekde na púšti je zasadená nádherná záhrada je to velkolepá oáza kto do nej ráz vkročí ten lásku tam zočí je to lúka plná pokoja miesto kvetín je tam radost a priatelstvo žiadná smutná samota stromy rodia lásku a radost tam

17.5.2018 v 20:11 | Karma: 6,31 | Přečteno: 108x | Diskuse| Ostatní

Henrieta Krehaková

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu nesmieš byt svôjho

14.4.2018 v 17:38 | Karma: 7,58 | Přečteno: 200x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

v Raji

Adam a Eva teda žili v raji ,starali sa on ako im to Boh prikázal ,Boh sa každy den v dennom vánku s nimi prechadzal po raji ,rozpraval sa s nimi ,bol štastný že utvoril človeka jemu podobnemu pomaly už ani nemyslel na padlých

14.4.2018 v 16:11 | Karma: 5,17 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Na Počiatku

Na začiatku ,ked ešte nebol začiatok ,ked ešte nejestvoval čas, bol iba tmavý a temný priestor vládla v nom prázdnota ,v tomto temnom a tmavom priestore bola neviditelná energia a sila ktora tvorila najprv lúč svetla ktorý

14.4.2018 v 14:13 | Karma: 4,54 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Zranene Srdce

Neteším sa na tento den ,lebo nás opustil otec sem tam pil ale predsa mi bude chýbat vstávat sa mi ešte nechce ,nemám nato ani chut ,na jedlo ani pomysliet žaludok mám stiahnutý vnutro rozorvane ,cítim hnev na otca na všetkých ,

31.12.2017 v 12:45 | Karma: 5,95 | Přečteno: 161x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Adam a Eva

Boh rozmyslal nad tým že stvori niečo sebe viac podobne bolo to v nom tá myšlienka mal okolo seba anjelov ale chcel mať niekoho kto by s ním bol niekoho koho by veľmi miloval

24.12.2017 v 18:54 | Karma: 8,61 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Trpká chuť Lásky

Nikol bola mlade dievča velmi pekná ,aj vo vnutri čistá a uprimna dost aj citlivá ,túžila velmi venovat sa modelingu alebo reklame ,mala dost priatelov vždy usmev na tvári vedela byt velmi priatelska ,mala aj dobre srdce bola

17.12.2017 v 15:55 | Karma: 6,92 | Přečteno: 253x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik