Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Peklo v Raji

Prebudilo ma krásne slnečne ráno ,do izby už prudil plný prud lúčov ,bol som štastný mal som skvelu ženu Ester ktoru by  som za nič nevymenil ,bola krásna nielen vyzorovo ale hlavne vo vnutri ,mohol som sa pri nej vyplakat 

vyrozpravat 
vždy ma vedela pochopit fakt skvela žena ,žil som s nou ako v raji ,bola mi vybornou oporou potreboval som takeho človeka
deti sme ešte nemali ,ale planujeme mat parik dievčatko a chlapčeka ,nechcelo sa mi z postele mal som dnes volno bola nedela 
Ester bola v kuchyni citil som vônu ranajok ešte som si chcel trochu polebedit v posteli ,tešil som na dnešny den 
zajdeme si niekam na taký maly vylet ,pracoval som ako podnikatel zo svojim priatelom Nickom mali sme malý podnik z electro 
technikou taky maly obchod skôr ,darilo sa nam celkom dobre ,Nick mi bol ako brat mal som ho velmi rád ,teraz práve 
prekonava rozchod z priatelkou mysli na nu ešte stale vyrozpraval sa mi ako ho to vzalo ako sa z tym tažko zmieruje 
chapal som ho ja by som bez Ester nemohol žit bola by to moja smrt keby že by sme sa rozišli ,bol som na nu upnuty 
ale nie tak moc mali sme medzi sebou volnost ,veril som jej dôveroval vedel som že ma nezradi neoklame ,velmi som jej 
veril ,Nick na ženy nema štastie bolo mi ho luto prial som mu aby si našiel taku lasku aku mam ja ,je to skvely chlap 
ja brata nemam len sestru aj to nevlastnu som adoptovany vlastných rodičov som nepoznal vraj sa ma zriekli 
hned po narodeni najma matka ,potom si ma vzal jeden pár ,nebolo mi sice zle u nych ale citil som tam trochu priepast 
medzi nimi a mnou mali dceru neskor a mne sa už tak nevenovali ,našiel som potom Ester a som štastný že ju mam 
je mi viac ako moji rodičia adoptivní ,vstal som z postele a urobil si rannu hygienu dobra sprcha mi urobila dobre 
hned som sa prebral ,šiel som potom do kuchyne poprial svojej skvelej žene dobre rano a pobozkal ju aj ona mi opatovala
bozk pripravila ranajky mne omeletu ona mala kavu a chlieb z džemom ,to milovala ,ja zas omeletu vedela robit vybornu 
ako kucharka bola dobra vedela chutne pripravit všetko ,pod jej rukami to chutilo na jednotku ,pytala sa ako som sa vyspal 
ja že vyborne je krásny den bude čo keby sme si niekam zašli suhlasila povedal som zoberme aj Nicka ešte sa z toho 
rozchodu tak celkom nedostal povedal som suhlasila bol som rád je tak chápajuca malo je takých žien ,som štastný že 
som taku našiel to je velke štastie najst takeho človeka ,nehovorim že by sme sa nepohadali sem tam sme mali vymenu 
nazorov ale nie velku ,sme spolu dva roky manželia ,svadbu sme mali celkom peknu malu taka stači ,
volal som Nickovi či by nešiel suhlasil a tešil sa celkom ,počul som jeho hlas ktory sa tešil ,tak som všetko šiel 
pripravit čo bolo treba aj Ester tak isto pripravovala zas jedlo taky piknik si urobime v parku tam sme často chodili
Nick prišiel skoro hned pomahal mi všetko pripravit často bol u nas ako doma ved ,poznal som sa s nim už od detstva 
byvali sme v jednom dome kde boli byty tak sme sa stretavali ,chodili von ,Ester mala tiež Nicka rada dobre si rozumeli 
bol som rád no ako priatelia veril som že nič viac by medzi nimi nebolo veril som im obom ,Ester by ma nikdy nepodviedla 
myslel som si ale trochu vo mne hlodal taky pocit že predsa by sa mohlo raz stat že by si našla ineho ,ten pocit som 
sa snažil odhanat ,ale bol tam stale ,Nick pozdravil hned ako prišiel Ester usmiala sa na neho ako vždy vitam ta Nick 
jej usmev bol vždy nadherný ,miloval som ho ako aj ju ,Nick sa pytal či jej nevadi že pojde aj on povedala že nie vôbec 
že skôr je rada ,videl som na nom aky bol nadšeny že ide ešte som si to vtedy neuvedomoval ale vždy bol taky ked bol u nas 
ked bola Ester doma nejak som tomu ešte vtedy neprikladal dôležitost ,rozumeli si velmi dobre a ja som nežiarlil veril 
som im obom ,ale pocit ma akoby varoval aby som bol v strehu ,tak sme šli ešte predtym Nick si dal kavu ktoru mu urobila 
moja žena a šli sme ,bol to krásny letný slnečny den ,deku sme si rozpestreli sedeli sme rozpravali sa hovoril Nick 
vačšinou o tom ako ešte mysli na svoju ex ,Ester ho utešovala povzbudzovala ako to vždy robila bola v tom skvela ja 
som ju tak videl ,ešte som si nejak nevšimal ich pohlady Nicka a Ester ako na seba hladeli nič som si nevšimal 
nevšimol ,bolo nam skvele Nick chcel odist skôr že aby sme si sami užili den že nebude dalej zavadzat ja som ho 
odhovaral nezavadziaš ty nikdy zostat ved aj Ester tak isto hovorila aby zostal ,tak zostal ,nejdeme sa okupat nadhodil
Nick suhlasili sme zbalili sme deku a šli k jazeru voda bola vynikajuca ved bolo leto vyborný čas na kupanie ,
vtedy som si prvy raz všimol ako sa na seba pozreli tie pohlady doteraz ich mam pred očami ten obraz ,čo to bolo ? 
snažil som sa to nejak ospravedlnit ale vyzeralo to na viac nielen na priatelske usmevy či pohlad ,zahanal som ten nepokojny 
pocit nesmeiem a nebudem žiarlit ved je to priatel a nie bars aky ,je mi ako brat ,a Ester by ma predsa nikdy nepodviedla 
neveril som tomu že by ano ved viem že sa stava že aj najlepši priatel ti môže prebrat ženu ale u mna sa to nestane som 
si hovoril ,oni su taki neni som si hovoril v duchu nejak sa Ester dost venovala Nickovi hladeli na seba rozpravali sa 
ja som bol len pozorovatel nejak sa mi to prestavalo zdat pačit trochu som aj lutoval že som Nicka zadržal ked chcel 
odist ale proste som mu chcel po tom jeho rozchode pomôct aby sa odreagoval a nemyslel na tu svoju byvalku ,
bol to predsa priatel ,veril som mu ako nikomu ,Ester žiarila a velmi a všimol som si že pri Nickovi nejak dost žiari 
teraz v tento den som si to prvykrat tak všimol predtym nie asi som bol tak slepy alebo chcel som taky byt neviem 
proste som si nechcel pripustit že by bolo niečo medzi nimi nie som nejaky žiarlivec ale teraz som začal žiarlit 
pichala vo mne ako dyka ,povedal som nepojdeme milačik odpovedala dobre ideme čakal som že Nick povie že ide domov 
nič nepovedal vyhnat som ho nechcel musim to nejako uhrat aby vypadol nejak mu to naznačit aj som to urobil 
pochopil a šiel rozlučil sa bol som rád že odišiel konečne som sam z Ester ,povedala videla som že si chcel aby odišiel 
povedal som ved stačilo chceme byt aj sami nie zlato ,povedala ano ale inokedy ho zdržiavaš aby zostal povedal som to hej 
ale dnes bolo toho nejak dost nie ved bol s nami cely den ,povedala to ano dobre pobadal som že zosmutnela nepačilo sa mi 
to ale nedal som na sebe znat ,šli sme domov pojedli sme skoro všetko na pikniku ,Ester povedala že Nick jej povedal 
že už moc neuveri žene nijakej samy Nick nejak moc ho začala rozoberat a hovorit o nom draha podme na inu temu povedal som 
povedala hadam nežiarliš drahy ? povedal som čo si mala nie ešte to ale už vo mne hlodala ,bože ved im verím nie 
Ester povedala lahnem si asi skôr som nejak unavena ,dobre suhlasil som ,ešte povedala že by rada nejak Nickovi pomohla 
trapi sa vidim to na nom dost ju lubil povedal som preto tažko sa z tym zmieruje ,suhlasila to ano hovoril mi o tom 
tak aj jej povedal čo mne divil som sa trochu ,neboj drahy mam ho rada ako brata povedala ako ty aj ja je ti ako brat 
tak aj mne tak je .dobre usmial som sa trochu ale strach že ju stratim sa prehlboval začal rást ,usmiala sa aj ona 
Nick potrebuje povzbudit povedal som ved to robim denne ,ja viem povedala si jeho skvely brat nie pozrela na mna mala ten 
milý usmev ktory ma vždy vedel dostat ,taky podmanivý ,je prikyvol som ved vieš draha a bozkal som ju ,citil som trochu 
chlad z jej strany čo sa predtym nikdy nestalo ,čo sa to deje ? zrazu som dostal strach že ju stracam ,
asi už tak lahko Nicka nebudem volat k nam povedal som si ,čo ak ty dvaja ale blbost potom som si povedal hadam nebudem 
žiarlit ako blazon ,skôr by som ju stratil keby že som sa tak spraval ,radšej nato nebudem mysliet ale čo ten jej chlad ? 
maly ale bol tam ,zaspat som nemohol Ester spala ,prečo o nom stale hovori prečo mi to začalo tak vadit ? som si kladol 
tieto otazky ,nechcel som si to pripustit ,na dalši den v praci mi Nick povedal že mi dakuje za včerajši den citi sa vraj
o moc lepšie bol som rád ,nemaš začo braček ved to chce čas dostaneš sa z toho neboj čas všetko lieči ,
povedal u mna to chcelo viac času Ester je skvela taku by som chcel zavidim ti tak trochu braček maš poklad ja viem 
povedal som pyšne taky poklad len tak lahko nenajdeš ,si ju zaslužiš povedal Nick aj tebe prajem taku určite najdeš 
Nick povedal neviem tažko nejak už neverim že najdem ženy su take ja neviem nerozumiem im chcu len prachy 
ved maš nie ale nie každa je taka hladaj nestracaj nadej vieru som ho povzbudzoval ,Nick sa na mna pozrel mal taky pohlad
trochu smutny potom sme sa venovali praci boli sme až do večera ako každy den ved sme podnikatelia ,tešil som sa na Ester
ako každy den ked som prišiel už bola v posteli ,viem neskoro idem moc práce povedala nevadi ved viem ako Nick pytala sa 
zas Nick čo stale ma z tym Nickom ? dobre povedal som citi sa vraj lepšie ,to som rada dostane sa z toho je silny 
povedala ,je ja viem povedal som lahol som si k nej čakal že sa ma opyta ako sa mi darilo vždy sa pytala no dnes nie 
trochu ma to znepokojilo udivilo ale som to neriešil nechcel nebudem si lamat hlavu alebo sa trapit povedal som si 
nebudem žiarlit nie ,nech o nom hovori ved mna miluje ,som si hovoril ,ako si sa mala som sa pre zmenu ja opytal 
povedala dobre prace bolo dost aj u nas robila sekretarku v jednej firme ,tiež som skoro do večera bola v práci polutoval 
som ju moja zlata si unavena bozkal som ju chccel som sa s nou milovat ale nejak nechcela že je unavena dobre nebudem tlačit 
som sa obratil na druhu stranu a skušal spat ,nechcel som už na nič mysliet chcel som spat ,aj som po chvili zaspal ,
na dalši den sme mali zas moc práce ale Nick mi povedal aby som šiel domov skôr že on to zvladne nechcel som hned ale 
nakoniec som šiel nech som doma skôr a venujem sa Ester ,prišiel som tešil som sa na nu kupil jej kvety a nejaky sladky 
darček nebola ešte doma ma aj ona moc práce som si povedal ,čakal som ju chcel som jej volat ale nebudem ako stihačka 
ale kontrola ,nechcel som byt taky ,prišla až večer že vraj moc práce šef ju zdržiaval čo mala robit nevadi povedal som 
dal som jej kvety bola rada bozkala ma že ako som sa mal a odkedy som doma hned popoludni som prišiel mrzi ma to milačik 
keby ma šef tak nezamestnaval nevadi sa neospravedlnuj ty zato nemôžeš potešili ju kvety aj čokolada mala rada čokoladu 
obaja sme si pochutili nakoniec to bol krásny večer prežity ,romantika to som miloval ,na Nicka sa nepytala bol som rád 
vlastne on ma poslal skôr domov povedal som je zlaty povedala pekne od neho no pravy priatel ,to je povedal som 
milovali sme sa ako vždy predtym bol som štastny nestracam ju si hovorim ,len som zbytočne paranoidny ,som si hovoril 
na dalši den v práci som videl na Nickovi nadšenie bol akysi štastný hovoril že bola dobra tržba včera tešil som sa aj
ja ,dnešny den až taky nebol nevadilo myslel som na Ester na včerajší večer na milovanie tešil som sa aj na dnes 
Nick cely den bol iny ako inokedy bol štastný nevedel som či kvôli tomu že bola lepšia tržba ale niekoho má som si 
hovoril aj som sa chcel opytat ale nech sam povie nechal som to tak ,aj dnes ma posielal domov ale povedal som že nejdem 
Ester aj dnes bude dlhšie pracovat tak som zostal ,tržba bola ale nie až taka ako včera domov som prišiel unaveny dost 
Ester už bola doma pozerala telku sadol som si k nej bozkal ju ako si sa mala draha ? povedala že dobre bola trochu 
unavena videl som aj smutna prečo to som netušil ,nepytal som sa ,pytala sa ako som sa mal ja povedal som ako vždy 
unavny den ale včera mal Nick dobru tržbu usmiala sa povedala to je dobre tešim sa aj ja aj ty si sa určite tešil že 
povedal som ano je šikovny vie ako na ludi aby si kupili náš tovar ,je prisvečila je dost povedala všimol som si ako 
zažiarila ked ho spomenula ,prečo tak žiari ? čo v tom je ? nezdalo sa mi to moc v pohode ale nechcel som to rozoberat 
v sebe radšej som nato nechcel mysliet ,dnes nebol taky naj večer snažil som sa ju chapat je unavena ,
zaspat som nemohol stale mi to behalo v hlave prečo tak žiari je ina ked spomenieme Nicka predtym taka nebola 
citi k nemu niečo viac ? bože to hadam nie nesmiem nato mysliet paranoia moja je to asi ,ale nevedel som si to inak 
vysvetlit ,Ester bola v posledne dni akasi ina smutok som tam videl chcel som sa pytat čo jej je či nema nejake 
problemy v praci vyhovorila sa že je len unavena ,nejak mi to nešlo do hlavy len unava ? či v tom nieje niečo viac 
zahanal som tu myšlienku radšej ,v práci bol Nick zas ako vymeneny nespoznaval som ho ,pytam sa odkial sa berie 
to tvoje nadšenie neni v tom nejaka povedal nie nieje ,proste mam dobre dni ,viac som sa nepytal nejak som citil 
že mi niečo taji predtym mi nič netajil ,musi v tom byt žena myslel som si ,ale viac som sa nepytal nech mi povie sám 
ako vždy ,cely den prebehol dobre tržba bola dobra bol som spokojný ,doma som referoval Ester že sme zas mali dobru 
tržbu peniaze sa len tak hrnu pojdeme na dobru dovolenku povedal som čo povieš milačik ? suhlasila mala usmev na tvari 
žiarila tešila sa aj ona som si hovoril ,povedala aj Nicka zoberieme ? zostal som prekvapeny prečo Nicka sami pojdeme 
niekto musi byt v obchode povedal som ,som len myslela nech mu to ešte viac pomôže povedal som je na tom dobre a myslim 
že niekoho ma lebo je akysi nadšeny akoby bol zalubeny ale nechce mi nič povedat ,povedala prajem mu to velmi 
povedal som ved aj ja ,šiel som na inu temu radšej čo keby sme šli na maldives hovorim ona nato stačilo by aj turecko 
nie dobre ale mame aj nato zlato povedal som ,ale Ester povedala že stači aj turecko tak som suhlasil tak pojdeme tam
hovorila musime si šetrit ved planujeme deti nie maš pravdu aj turecko stači ,tak sme sa pripravovali 
rezervoval som letenku ,Nick suhlasil že bude sam v obchode ,veril som mu vedel to bol mlady pekny vedel sa usmievat 
na ludi vedel ako na nych lepšie ako ja ,vedel byt očarujuci ,aj Ester ho preto mala rada a videl som že moc ho ma 
trochu mi to po pravde vadilo ale nič som nepovedal ,tešili sme sa na dovču ako deti ,
dovolenka sa nam vydarila vyborne ,na pracu som nemyslel ved som mal pri sebe svoju skvelu krásnu ženu ,
jej krásne vlnite vlasy sa vlnili miloval som ich ako aj ju ,bola velmi krásna pery aj oči dokonale ,
a vo vnutri ani nehovorim ako bohyna tak som ju mal ,ked sme sa vratili zavolal som Nickovi bol som zvedavy ako sa mu darilo 
povedal že dobre darilo sa ,na dalši den som sa šiel pozriet bol som spokojny tržba bola dobra vždy je dobra ked je tu Nick 
sám dobre to robi teda ,ešte že ho mám som si hovoril ,pozval som ho k nam na večeru ked tak pracoval ako podakovanie 
prišiel aj z kyticou a vinom ,Ester žiarila zas ked prišiel ,som sa snažil si to nevšimat ,večera bola vyborna Ester 
je aj ako som hovoril vyborna kucharka ,pochutili sme si aj Nick chvalil velmi ,mal ten usmev na tvári očarujuci 
všimol som si ako na seba hladeli tie ich pohlady ,usmievali sa na seba žiarili obaja ,snažil som sa si to nepripuštat 
zahanal som ten pocit ktory hlodal v mojej duši ,ale tie ich pohlady to sa nedalo si nevšimnut ,Ester sa rozpravala 
z Nickom pytala sa ho ako sa mal ked sme boli preč ,povedal že dobre ,polichotila mu že dobre vyzera že nieje taky smutny 
ako predtym ,povedal už na nu nemyslim snažim sa ist dalej to som rada povedala a usmiala sa na neho opatoval jej usmev 
jeho tmavomodre oči žiarili ,ked odišiel som pomohol Ester upratat riad ,hovorila som taka rada že to tak berie 
že sa naži ist dalej aj ja som rád povedal som nechcel som sa o nom bavit moc ,už som ho ani k nam nechcel volat 
lebo som videl ich pohlady proste žiarlil som ,veril som im ale pochybnost aj ked mala bola vo mne hlodala 
a pichala ,nepovedal som Ester nič že ho už nepozvem ,lepšie bude ked k nam nebude chodit kvôli Ester myslel som si 
Ester v ten večer u Nicka nespomenula ,v práci mi Nick povedal že niekoho spoznal vedel som braček že maš niekoho 
kto je ta vyvolena ? povedal časom ti ju predstavim prečo take tajnosti pytal som sa ,povedal neboj poviem ti ked to 
bude istejšie z jej strany ,mam ju velmi rád povedal je krásna a velmi povedal som to som rád tešim sa z tebou a som ho 
potlapkal po pleci to je dobre kamarat len tak dalej ,netušil som o čom hovori o kom skôr ,
basnil mi o nej aka je užasna je slobodna pytam sa povedal bude to akože bude je vydata povedal ma niekoho ale rozide sa 
s nim som si povedal len aby aby si sa zas nesklamal som mu povedal ,odpovedal dam si bacha tato je tá pravá ,
už som sa ho nepytal pracovali sme veril som že ma niekoho a že Ester to nieje ,to by bolo lepšie nech ma aby k nam tak 
nechodil ,predtym som bol vždy rád ked k nam chodil ale teraz ked som videl ako sa na Ester diva ,dobre ma inu tak 
sa tak divat dufam nebude som si hovoril až pokial som ich neuvidel v kaviarni mne tvrdil že musi ist k lekarovi 
ako som šiel z obedu zbadal som ich ako sa k sebe maju až mi zle zostalo uplne ma to prikovalo šokovalo 
bozkavalai sa bože to čo ma byt ? chcel som tam vpalit ale nebudem robit hanbu na verejnosti tak som odišiel 
bol som bez chute tak predsa moj priatel ako brat mi a Ester bože ja hlupak slepy videl som to a nechcel som si to 
pripustit ,ako mi to mohli urobit ? tak som im veril ,domov ked som prišiel povedal som čo som videl Ester povedala 
že si nemôže pomôct miluje ho zle počujem bože ako mi to môžeš robit ? až som kričal ,Ester tiekli slzy 
nechcela som ti ubližit ale milujem Nicka a on mna tak ty si ta tajomna jeho kráska ,ach bože ,šiel som do izby mal som 
chut sa opit zabit jeho aj ju neviem už čo mi behalo po rozume bol to šok bolo mi z nych zle na dalši den som Nickovi 
taku vrazil až padol zmizni kričim viac nie si moj priatel ako si mi to mohol urobit ty a Ester obaja ? povedal že 
ju miluje a snažil sa ale je to silnejšie ,nemohol som sa na neho pozerat zmizni kričim a navždy z môjho života 
vtedy som citil ako by mi srdce vyrezali tak mi bolo moji najbližši ludia ma tak zradili plakal som ako decko 
nemohol som sa utišit stratil som ju miluje Nicka mojho najlepšieho priatela a on ju ,čo budem robit ? 
pytal som sa seba v duchu ,milujem ju ved ,nemôžem bez nej žit prišiel som domov mala kufre zbalene že ide k nemu 
nechcel som aby odišla prosil ju na kolenach aby zostala milujem ta Ester povedal som neodchadzaj povedala že musi 
tak som to nechal ale v srdci sa mi rozhorelo peklo to najvačšie peklo odišla z mojim priatelom plakal som 
opil som sa aby som to zahnal ten žial trapenie ale opica bola na nevydržanie ,ako budem bez nej žit bože ? 
znevavidel som ich teraz aj ju oboch zabijem ich som si myslel ,bože ja to peklo nevydržim ,horelo to vo mne ako ten 
najvačši plamen ,vedel som kde Nick byva šiel som tam bol som cely bez seba ,chcel som aby sa vratila ale nechcela 
Nick chcel aby som šiel mal som velku zlost na neho ,uderil som ho dost začal ho mlatit hlava nehlava potreboval 
som si ulavit ale neprichadzalo to ,Ester ma chcela zastavit aj ju som udrel bil som kopal okolo seba odkedy to tahate 
reval som ako zmyslov zbaveny ,povedali len par mesiacov bil som udieral do Nicka až bol v bezvedomi ,nevedel som prestat 
nemohol som prestat ,ako ste mi to mohli urobit ? plakal som reval na cely byt ,bolo mi jedno že to počuje cely dom 
susedia ja som mal v sebe peklo žial trapenie že ma zradili ,moja laska a moj priatel ,ako budem bez nej žit ako si 
to mohla urobit ? som si daval hlavu do dlani reval som ako zviera ved mi bolo na zufanie na nič ,bolo mi ako odkopnutemu 
psovi zranenemu reval som ako ranene zviera ved ma zranili obaja tak som im veril ešte som chcel kopnut do Nicka ale Ester 
ma prosila aby som to nerobil ,volala zachranku ja som odišiel ,mal som ho zabit hovoril som si ,jeho zradcu 
toto mi urobit bože bol som ako šialeny ,trpel som ako nikdy horelo to vo mne ,Nick sa z toho dostal neudal ma 
mne to bolo jedno trpel som bol som velmi zraneny ,od nych oboch ,zostala s nim obchod som zavrel na všetko som 
kašlal pil som opijal sa aj som myslel že sa zabijem najprv ich potom seba toto všetko možne mi behalo po rozume 
citil som peklo nechcem byt sám ,potrebujem ju Ester muusi sa vratit odpustim jej lebo ju milujem 
povedal som si ale ona sa nechcela vratit ,nechal som to tak potom ,nemalo zmysel sa prosit a ponižovat sa 
tak som jej veril že ona toho nieje schopná ,a takto ma oklamala ale odpustil by som jej proste by som jej dal šancu 
lebo som ju velmi lubil ,raz som stretol Nicka anni do oči sa mi nevedel pozriet pankhart jeden hnusny nechcem ta už 
ani vidiet už viac si mi neni priatelom ,odvratil som sa od neho ,odišiel som domov ,plakal som ,potom som pil zas 
chcel nato zabudnut čim skôr ,ale bolo to tažke na toto sa neda zabudnut stratil som ju svoju lasku svoju bohynu 
nemam nikoho som sám ,ako sa len mohla do neho zalubit ano dostal ju jeho očarujuci usmev ,bože ja hlupak a ešte ho 
k nam volam ,sviniar jeden nenavidel som ho na smrt ,mals om chut ho zabit ,horelo to vo mne ,nenavist hnev 
všetko ,šiel som raz k Nickovi Ester doma nebola u neho ,pozeral na mna zo strachom mal som malu pištol hladel 
som mu do oči a mieril na neho ,videl som tie jeho oči ten pohlad plny strachu nikdy nan nezabudnem na tie jeho 
oči povedal som ako si mi to mohol urobit tak som ti veril a mal ta rád ako brata on len na mna hladel a koktal 
skoro nechcel som odpust mi to ale ja som bol plny hnevu zlosti strelil som ho spadol a ten pohlad ako na mna hladel 
na ten pohlad nikdy nezabudnem potom prišla lutost čo som to urobil bože zabil som svojho najlepšieho priatela brata 
tak mi bol ,teraz tu sedim vo vazeni život mam pokazeny a pišem tento pribeh ,o Ester neviem nič stratil som ju to viem 
neviem či najdem inu ,netužim po tom ,nejak som prestal verit som akoby prázdny v sebe peklo sice take necitim ale citim 
otupenost a prázdnotu na tie jeho oči sa neda zabudnut boli plne strachu a prosili o odpustenie ,stale ked zatvorim 
oči ich vidim tak som ho mal rád tak som im veril tak som ju miloval prečo mi to len urobili ? tí ktorých som tak miloval 
a znamenali pre mna moc všetko ,sedim tu a pišem tieto riadky už nič necitim je mi sice smutno ale nič viac ,
priepast sa mi otvorila v srdci a pohlcuje ma ,ta jej obrovská prázdnota .

 

Autor: Henrieta Krehaková | středa 14.12.2016 12:52 | karma článku: 5,25 | přečteno: 124x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Judaš

Malý chlapec bol z matkou v záhrade spolu sadili male stromčeky ,chlapcovi sa to velmi pačilo sadenie stromčekov ešte vtedy bol čisty nebolo v nom nič zle ,nevinne srdce čista duša ,rád pomahal matke najma v záhrade nemal moc

21.7.2018 v 16:50 | Karma: 11,02 | Přečteno: 188x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Poslanie

Ježiš po krste v jordane odišiel na púšť kde sa pripravoval na svoje poslanie ,bol tam spojený zo svojím otcom ktorý mu dával silu aby zvladol to prečo prišiel na svet ,cele tie dni nič nejedol už cítil unavu ale ovladol chcel byt

15.7.2018 v 15:41 | Karma: 3,52 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ? ktorý sa

30.6.2018 v 15:02 | Karma: 5,57 | Přečteno: 167x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nebeský Kráľ

Nadišla chvíla nadišiel ten čas povedal Boh aby som ta synu moje slovo môj milovaný syn poslal na zem aby ludia mohli ziskat stratený raj nebo vyslobodit ich zo zla ku ktoremu su pritiahnutí , smutok mi drása srdce ked vidím že su

30.6.2018 v 13:24 | Karma: 5,57 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu vtedy zabija svoju dušu najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja lebo len ked to si

9.6.2018 v 17:55 | Karma: 7,43 | Přečteno: 82x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

David

Mladý pastierik bol pri ovciach stražieval najma v noci ,bol to pekny chlapec mal krásne oči ked sa zadíval mal v ních zvlaštnú iskru mal v sebe niečo jemnost citlivost ,byval skoro vždy zamysleny myslieval často na Boha jeho

2.6.2018 v 15:24 | Karma: 7,11 | Přečteno: 211x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Saul

Boh povedal tak môj ľud chce mať kráľa nestačím mu ja ,dobre bude ho mat ale potom bude lutovat že mal takuto žiadost ,bude mať takeho akeho si zasluží ,ako mi je uzko ked si nato pomyslím slzy mal skoro na krajičku ked to hovoril

26.5.2018 v 17:34 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Po Potope

Večne s nami to chcem aj ja synu ,viem že ludia vždy budú nakloneni ku zlu viac ako k dobru ale aj tak človeka velmi milujem aj budem vždy milovat ,po potope sa ludstvo rozmožilo dalej bola v ních pýcha chceli byť ako Boh ale nie

26.5.2018 v 15:56 | Karma: 4,01 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Záhrada Pokoja

Niekde na púšti je zasadená nádherná záhrada je to velkolepá oáza kto do nej ráz vkročí ten lásku tam zočí je to lúka plná pokoja miesto kvetín je tam radost a priatelstvo žiadná smutná samota stromy rodia lásku a radost tam

17.5.2018 v 20:11 | Karma: 6,31 | Přečteno: 108x | Diskuse| Ostatní

Henrieta Krehaková

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu nesmieš byt svôjho

14.4.2018 v 17:38 | Karma: 7,58 | Přečteno: 200x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

v Raji

Adam a Eva teda žili v raji ,starali sa on ako im to Boh prikázal ,Boh sa každy den v dennom vánku s nimi prechadzal po raji ,rozpraval sa s nimi ,bol štastný že utvoril človeka jemu podobnemu pomaly už ani nemyslel na padlých

14.4.2018 v 16:11 | Karma: 5,17 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Na Počiatku

Na začiatku ,ked ešte nebol začiatok ,ked ešte nejestvoval čas, bol iba tmavý a temný priestor vládla v nom prázdnota ,v tomto temnom a tmavom priestore bola neviditelná energia a sila ktora tvorila najprv lúč svetla ktorý

14.4.2018 v 14:13 | Karma: 4,54 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Zranene Srdce

Neteším sa na tento den ,lebo nás opustil otec sem tam pil ale predsa mi bude chýbat vstávat sa mi ešte nechce ,nemám nato ani chut ,na jedlo ani pomysliet žaludok mám stiahnutý vnutro rozorvane ,cítim hnev na otca na všetkých ,

31.12.2017 v 12:45 | Karma: 5,95 | Přečteno: 161x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Adam a Eva

Boh rozmyslal nad tým že stvori niečo sebe viac podobne bolo to v nom tá myšlienka mal okolo seba anjelov ale chcel mať niekoho kto by s ním bol niekoho koho by veľmi miloval

24.12.2017 v 18:54 | Karma: 8,61 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Trpká chuť Lásky

Nikol bola mlade dievča velmi pekná ,aj vo vnutri čistá a uprimna dost aj citlivá ,túžila velmi venovat sa modelingu alebo reklame ,mala dost priatelov vždy usmev na tvári vedela byt velmi priatelska ,mala aj dobre srdce bola

17.12.2017 v 15:55 | Karma: 6,92 | Přečteno: 253x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik