Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Práva Tvár

čakala som ho až do noci ,plná uzkosti strachu že ho strácam ,nespala som nemohla ,Adrian je pre mna všetkým , hovori mi že musi do noci pracovat ,ale ja mam nedobre tušenie že je s niekym nejakou ženou ,sme spolu skoro rok len   

nieje to neviem ako velký čas ,možno som zaslepená láskou až moc ked nechcem vidiet že by mohol mat inu ale môže ,
volat mu nechcem aby som nebola ako nejaka stihačka alebo ho nejak kontrolovat ,nie sme manželia len žijeme spolu 
v jeho byte nie najmenšom ,zalubila som sa do neho skoro na prvý pohlad ,hned ma zaujal najma ten jeho maly smutok 
v očiach jeho tmavomodre oči tak prenikave sa do mna vpichli hned ,sadli sme si a hned našli spoločnu reč ,
citila som sa vyborne pri nom pri jeho slovách pohlade aky mal ,očaril ma okuzlil ako nik predtým ,teraz tu ležím v posteli
a čakam na neho už aby prišiel ,ale nejak neprichadza a mna morí strach kde je tolko ,je pri nej ? možno ,
dufam že nieje ,nechcem sa tomu poddavat tým myšlienkam nepokojným ,už počujem auto prišiel celá vzrušena bežím k oknu 
a hladim ano  je tu srdce mi poskočilo až v krku ,rychlo bežím do postele ako že spím ,prichadza počujem ako si 
niečo hlada v kuchyni asi je hladný ,potom pride sem do spalne líha si citim jeho vônu ,mysli si že spím tak ma nechce 
budit ,obrati sa na druhu stranu a asi zaspal ,ja stale nemôžem muči ma strach že niekoho má ,
ráno už je hore pije kávu praje mi dobré ráno že vraj už musi utekat ,aj tak mešká hovori ,ma na sebe oblek kravatu 
vyborne mu sekne ,ako vždy je tak atraktivný ,jeho oči ,narychlo ma pobozka na odchod a už uteka ,ja si ešte liham 
dnes mam volno do práce nemusim ,tak si chcem ak sa mi dá ešte pospat ,ale nedá sa ,len rozmýšlam a len tak ležím ,
Adrian mal dost naponahlo vôbec nie sme moc spolu čo ma trápí ,chcem ho mat pri sebe viac nielen v noci ked príde 
niekam si vyjst von prežit doma romantiku pri sviečkách ,po tom túžím ako každa iná ,aby ma miloval bol mi oporou 
bol pri mne stale ,na začiatku to tak vyzeralo ale teraz akoby sa mi stracal ,odcudzil sa mi ,to ma trápi mučí 
dufam že sa to zas zmení verim a dúfam ,vstavam aj tak nezaspím ,davam si sprchu ,potom niečo do úst ,
nejak mi nechuti som akasi bez nalady bez chuti z toho ,zas čakat na neho až do noci ,už ma to fakt nebaví 
ale nechcem o neho príst ,idem na prechadzku trochu si vyvetrat hlavu príjst na ine myšlienky ,je krásny den 
len vo mne su mraky ,v mojom srdci mraky pochybnosti či mi vôbec ešte patrí ,či jeho srdce už nepatrí inej ,
vidim štastne páry v duchu im zavidim ja by som takto sa chcela prechadzat zo svojím milým Adrianom ,
ale už davno sme sa takto neprechadzali lebo on stale pracuje ,do noci ,je šefom v jednej firme ,
ma velku zodpovednost ,prechadzka ma nudí idem domov ,uvarim obed určite si pochuti ,chcem mu urobit radost 
tak sa do toho púštam ,nemam toho moc idem nakupit hladam čo by bolo dobre čo by mu chutilo ,cestoviny ? 
vyberiem niečo aj cestoviny mäso ktore má rád a vraciam sa domov ,hned sa púštam do prípravy a hned sa citim lepšie 
páči sa mi to ked niečo pripravujem ,určite si pochuti ,v srdci radost mám z toho ,ked som dovarila ochutnávam vyborne 
je to ,dnes prichadza skôr som rada hned mu ponukam obed ale sklamanie vraj nieje hladný že jedol v meste bol z 
obchodnymi partnermi na obede ,dobre hovorim tak si dáš večer ,ak bude hladný povedal ,pobozkal ma bol to malý bozk 
skoro bez vyznamný prečo tak ochladol ? chcelo sa mi plakat z toho ,že ma tak odpalkoval aj z tým obedom aspon ochutnat 
mohol nie ,šiel do svojej pracovne že ešte bude pracovat hovori ,tak som poupratovala v kuchyni ,potom som si sadla 
do obyvačky myslela aky dnes budem mat večer či sa mi bude aspon trochu venovat ,dlho pracoval tak som si šla lahnut 
bolo mi nejak na nič otupena sklamana z toho nedal si ani večer môj obed ,ktorý som tak z láskou pre neho varila 
lahol si vedla ked skončil pytal no zo slušnosti ako som sa mala aspon nejaky zaujem ked nie velký ,
že ho mrzi že môj obed si nedal ale zajtra si dá slubil ,verila som mu trochu ma to potešilo ,chcela som sa milovat s nim 
tužila som po nom a velmi ,ale je unaveny povedal ,dobre nechcela som na neho tlačit ,nechala som to tak ,
zas som nemohla zaspat len som sa prehadzovala ,on zaspal hned ,už ma ani nepohladi bože ani neobjime ,
ochladol ku mne ,necitim jeho dotyky ,
do práce sa mi nechce ale musím ,Adrian je už preč ,v práci ,povedal že dnes príde neskôr ,to ma vôbec neteší 
v práci myslim na neho ,nesustredená som z toho ,ked prídem domov ,smutok mam v srdci ,z toho aký je 
na začiatku bol iný pozornejši hladil ma objimal počuval čo ma trápi ale teraz je to preč akoby to rieka zmyla 
odplavila ,zostali len zbytky toho nič ,teraz ho nič nezaujima ja ho nezaujimam ,len jeho práca a asi iná žena 
neviem už neviem čo si mám mysliet ,chcem verit že len mne patrí nie inej ,ale asi je v tom iná ,
je noc a on neprichádza ,je mi smutno som tak sama ,aj ked som s nim citim sa sama čo predtým nebyvalo 
prichadza citim vônu ale žensku parfum predsa ma inu ,ospravedlnuje sa mi že meškal ale mal toho moc ,nehovorim nič 
nema zmysel mu niečo hovorit ked bol u inej mam sa s nim hadat robit sceny byt hysterická to nechcem ,
som pokojna aspon navonok sa zdám ale vo vnutri horím trpím že ho stracam ,bozká ma nieje zas hladný vraj jedol 
tak som sa snažila a teraz to hodim do smetia ten obed ,je mi na nič ,Adrian si líha citim tu vônu tej ženskej 
a mam chut sa ho opytat s kým bol ale nepytam sa ,tužim po jeho milých slovách ale neprichadzaju po pravde ale ta 
nejak nechodi ,nieje uprimny nieje taky za akeho som ho mala ,má inú tvár ktoru nepoznam ma inu ženu ,ktorej patri 
asi ,je proste iný ,zaspava pozeram na jeho spiacu tvár je tak krásny tak by som ho pobozkala ale nechcem ho budit 
stracam ho ,citim to tak ,čo urobim ? neviem ,spí pokojne len ja bdiem nepokojne ,je tak krásny ked spí ,pritažlivý 
skušam spat ale nedá sa ,mam v srdci horiacu bolest ,Adrian mi rano pripravil ranajky bol akysi milší asi svedomie 
ho trápi ktovie ,do práce že ma čas dnes ist neskôr ,pyta sa ako som spala ja že dobre ,čo som mu mala povedat 
že som sa trapila možno mala ,hladi na mna vidim trochu smutok v očiach jeho ,neviem možno sa mi to len tak zdá 
zrazu ma pohladi hovori že sa bude snažit príst skôr ,prečo je zrazu taký milý ? pozorný ? taka zmena 
ešte ma pobozká a odchadza ,ranajky urobil vyborné chutili mi ,topinky z džemom praženica džus k tomu ,
káva ak by som chcela ,vie sa tak pretvarovat ? ved zlý nebyva ku mne len chladný bez zaujmu ,v posledne dni 
a teraz zrazu je iný ,ked pride domov zas ta vôna ,nevydržim a pytam sa ho prečo tak vonia hovori že to kolegyna 
ma taky parfum prenikavy ,klame ? neviem chcela by som mu uverit ale neviem ,mam strach z toho ,
hovori mi neveriš mi ? mysliš si že mam inu ? ja nato napadlo mi to ked sttale citim tu vônu on nato nemam ver mi 
chcela by som mu verit tak velmi ,len teba lubim vravi a bozka ma citim zas ten chlad ,snaži sa to skryt ale ja to citim 
snaži sa tvarit pozorne ale je tam ,hovorim mu zmenil si sa už nie si čo si byval ,akoby si ma už nemiloval 
hovori že to práca moc mam toho vieš ,milujem ta stale ,len ja to tak necitim myslim si ,dufam že mi veríš zlato 
díva sa na mna tymi očami prenikavo hlboko ,až sa zabodavaju do mna ,verim hovorim ale v srdci mam pochyby 
to som rád povedal ver mi len ty si jedina ktoru lubim ,ale oči jeho nejak idu stranou klame bože on tak klame 
nemiluje ma inak by som to citila ,potom mu niekto vola že vraj musi odist vraj obchodny klient ponahla sa ide k nej 
myslim si ,prečo mi tak klame ? nieje uprímný ,to ma rmuti a dost ,dlho nechodi ,ked pride zas citim tu vônu 
nevydržim a hovorim prečo ma klameš je v tom ina to nieje kolegyna ale tvoja ženska ,pozera na mna prekvapene a hovori 
prečo mi neveriš bola aj ona na stretnuti ,neverim ti hovorim mu ,nahneval sa povedal to ma mrzi že si taka že mi 
neveriš dobre tak never ako mi nedôveruješ nema zmysel aby sme boli spolu maj sa ani odpovedat som mu nestačila 
a bol preč mrzelo ma to že som tak vybuchla ,čo ked neklame ale ten jeho chlad ,
neprišiel ani na dalši den a mne tak velmi chýba ,volam mu nedvíha ,som zufala ,nakoniec prišiel po veci vraj mi byt 
nechava prosim ho aby sa vratil ale nechce vraj ked mu neverim nema to zmysel partneri by si mali verit hovori 
ja mu hovorim chcem ti verit ale citim že ma už nelubiš on nato lubim ta tak neodchadzaj prosim ho ale on odchadza 
ani sa na mna nepozrie ,je mi na nič z toho odišiel kvôli hluposti ,ma asi inu ,neviem už nič neviem 
po nejakych dnoch ho vidim z jednou ženou prechadzaju sa skoro mi srdce puklo ako sa k nej má ku mne sa nikdy tak nemal 
tak predsa ma inu hajzel hovorim si ,klamar nosi dve tváre ,prečo mi to urobil ? 
je mi do plaču chce sa mi plakat ,pridem domov a plačem ,je preč a to navždy ,oklamal ma nelubil ma ,tie jeho oči stale 
vidim ten jeho smutok v ných neviem prečo ho tam mal ,tak som mu verila svoje srdce mu dala ,
on ho rozbil na kusky vyrezal mi ho ,je mi tak zle z toho ,už nebudem verit nikomu ,po tomto nie ,
už viac som ho nevidela žila som sama uzatvorena pred inymi mužmi ,neviem či niekedy otvorim svoje srdce ,mam strach 
že sa znovu sklamem ,nechcem to už zažit ,Adrian je asi s nou a mne srdce puka ,je mu je to jedno ked je tak 
bezcitný ,ani mi nezavolal nič neprejavil zaujem ,neprosil či sa môže vratit ,čislo si zmenil aby som mu nevolala 
bola som pre neho nič len hračka len ma využil a odhodil vymenil za inu ,taky bol a ja som to nevidela zaslepena 
láskou som bola ,videla len to pekne na nom ,a nevidela aky skutočne bol ,muž z dvoma tvárami ,
neviem či najdem niekoho praveho kto ma neoklame ,neviem mam strach že zas sa sklamem ,
samota ma desi ale viac sa bojim že uverim a ubližim si ako teraz ,zo srdca ho nie a nie vyhnat ,dokedy sa budem trapit 
čakam na rano že sa to zmení že den bude iný lepši ,že prekonam ten strach čo mám v sebe že uverim niekomu ,
otvorim svoje srdce ,raz možno že príde ten den ,neviem možno teraz citim len bolest ,v srdci prázdno ,strach z lásky 
milovat niekoho ,že ma oklame že zas moje srdce rozbije na marne kusky ,
po čase vyjde v novinách nová správa o jednej nehode kde muž a žena sa zabili bol to Adrian skoro som odpadla nikdy 
som mu smrt nepriala ani po tom čo mi urobil ,bol s nou v aute šli niekam a už sa domov nevratili vraj do nych vrazil 
nakladiak čo šiel oproti ,smutno mi zostalo a prázdno na pohreb nejdem doma smutim sedim hladim do stien ,
myslim na neho prečo on ? citim lutost citim že som ho stale lubila ,už ho nikdy neuvidim živeho ,taky mladý 
odišiel ,bol vôbec s nou štastný dala mu čo ja som mu dala ? neviem ,snažim sa zabudnut ale je to tažke ,
na neho nikdy nezabudnem ,na jeho oči na ich hlbku krásu ,ubližil mi sice ale ja neviem na neho zabudnut v srdci ho mám 
stale ,ani sme sa dobre nerozlučili ,oklamal ma a teraz je mrtvý ,a mne slzy teču po tvári ,
po čase dufam že sa nesklamem chcem svoje srdce otvorit inemu ,a dufam že ma neoklame ale chce to čas ,a dost času ,
teraz čakam na ráno na dalši den a dufam že bude lepši a že tie mraky z môjho srdca odídu navždy preč .

 

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 17.12.2016 14:23 | karma článku: 7,42 | přečteno: 116x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Ženu soudí za sex se psem i zneužívání syna a vnuka. Byla to terapie, hájí se

15. dubna 2024  12:28,  aktualizováno  13:33

U Krajského soudu v Ústí nad Labem začalo projednávání případu dlouhodobého sexuálního zneužívání,...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Exposlanec ODS Šťastný, lékař bývalého prezidenta, se pokouší za ANO o návrat

23. dubna 2024  12:26

Pražské ANO ve středu rozhodne, zda zkusí vrátit do nejvyšších pater politiky Borise Šťastného,...

Bezdůvodně napadl děti na zastávce a v tramvaji. Agresora policie dopadla záhy

23. dubna 2024  12:16

Napadení dvou skupin dětí krátce po sobě šetřili v polovině dubna policisté v Praze Řepích. Nejprve...

Kadyrov má nekrózu slinivky, Kreml hledá nástupce, tvrdí investigativci

23. dubna 2024  11:03,  aktualizováno  12:09

Spekulace o zdravotním stavu Ramzana Kadyrova opět přiživil ruský exilový portál Novaja Gazeta...

Za napadení na koupališti v Dubí dostali tři muži až čtyřleté vězení

23. dubna 2024  10:45,  aktualizováno  11:41

Okresní soud v Teplicích poslal do vězení tři ze šesti obžalovaných v případu napadení mladíka na...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik