Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Smrtelná Upnutost

Kamila nastupovala do novej práce ,tešila sa ale mala aj trochu obavy ako to bude zvladat ,už skoro tri roky žila  v jednom podnajme z priatelom Erikom ktoreho velmi lubila ,sice mali niekedy medzi sebou nezhody sem tam to   

zaškripalo vo vztahu predsa bola rada že ho má ,byval jej oporou vedel ju vypočut pochopit ,odpustila mu dokonca 
jednu neveru lebo ho miluje ,ako šla do práce myslela nato ake to tam bude aki budu kolegovia ved uvidi povedala si 
ešte predtým zažila krásnu noc z Erikom myslela aj nato ,Erik je už v práci pracuje ako asistent v jednej obchodnej 
firme ,ona teraz tiež bude pracovat v podobnej firme ,je ekonomka tak dufa že sa jej bude darit ,ked prišla do práce 
šef ju už čakal predstavil jej kolegyne aj kolegov ,ktori s nou budu pracovat ,zvlašt bude pracovat s jednou kolegynou 
v jednej kancelarii volá sa Miriam prijemne dievča mysli si Kamila ma taku dievčensku tváričku trochu nesmelý pohlad 
ale jej hned bola sympatická ,Miriam jej ukazuje prácu je milá len trochu nesmelá ako badá Kamila ale to nevadi 
bude sa jej s nou určite dobre pracovat hovori si ,Kamila už ma nejaku prax v tomto odbore tak sa určite hned uchyti 
práca jej určite pojde od ruky ,teši sa ako povie Erikovi ako jej to ide hned prvy den že pracuje s dobrou kolegynou 
je to fakt sympaticke dievča ,Miriam jej vravi že už tu pracuje dva roky neni to dlhy čas ale je spokojna ,práca 
ju baví to je najdoležitejšie nie povie ,Kamila jej vravi to je aj mna inak bavi tato práca ,dufa že sa tu udrži 
ved peniaze potrebuju na podnajom ktory je dost drahy ,pytala sa Miriam či žije sama odpovedala že sama ma byt svoj 
a je spokojná ,nechyba ti nejaky priatel ? 
odpoveda nie teraz mala som vztah ale nevyšiel a už sa odmlčala nechcela o tom viac hovorit tak Kamila na nu nenaliehala
viac ,po praci referovala hned vo dverach Erikovi ako bolo v práci hned prvy den fajn ma v pohode kolegynu 
Erik jej vravi no vidiš a mala si obavy 
odpovie mu ved vieš aka som ale som sa aj tešila čo si zabudol 
nie nezabudol ty moja kráska tak jej vravi často 
mame niečo na jedenie hladny som 
niečo zostalo od včera vravi mu zohrej si v mikrovlnke ,to vieš ako budem pracovat tak sa mi moc nebude chciet 
niečo varit možno niečo rychle povie mu 
nemusiš ja budem vačšinou jest v meste ,budeš byvat predsa unavena nevyžadujem to od teba kráska moja 
povie mu to som rada ty môj krasavec a bozka ho 
ta Miriam čo  som s nou v  kancli je celkom fajn baba len trochu placha ,že vraj žije sama 
aspon budeš mat dobru kolegynu to je hlavne som rád tešim sa z tebou 
dobre idem do sprchy a potom niečo rychle ukuchtim ty si zatial daj to v mikrovlnke 
dám už si idem zohriat 
ked pride zo sprchy je už oblečena pyta sa ho aky mal on den 
povedal že nič moc ako vždy rutina 
šef bol preč tak mali pohodu celkom povedal 
ale zajtra už pride tak budeme musiet makat no čo už taka je práca ,neviem kráska budem asi zajtra zostat v praci dlhšie 
povedala to nevadi nejak prežijem ,
Erik zjedol svoju večeru Kamila urobila niečo rychle nejake cestoviny boli opekane zo šunkou 
dobre im padli hned bolo po nych ,potom ked šli spat Kamila ešte čitala knihu 
Erik ju prosil aby už vypla že chce spat tak urobila ,potom povedal 
pozajtra si urobime pekny večer neboj niekam pojdeme von 
povedala tešim sa ale dufam že to aj splniš lebo inak si ma nepraj a usmiala sa na neho 
skôr to bol smiech aj Erik sa zasmial ,dali si dobru noc a zaspali 
na dalši den Kamila spokojna ide do práce Miriam už je tam ako ju uvidi hned jej hovori 
hadam si tu nespala ked si už tu 
ona nato len teraz som prišla zas sa začervenala asi od studu bola fakt taka nesmela 
ale Kamile to nevadilo hned jej referovala aky mala včera večer s Erikom to je jej priatel ma ho velmi rada 
vie ju podržat je fakt super ,
Miriam počuva aj pracuje a sem tam sa pozrie na Kamilu 
aj jej je sympaticka pači sa jej ,predtym čo mala kolegyne neboli take ustretove nebavili sa s nou moc 
skôr boli dost namyslene a len sem tam s nou prehodili nejake slovko ,ale tato je ina a to sa jej velmi pačilo 
dufa že budu aj kamaratky to by si priala ved uvidi ,ak možno zbada aka je tak už s nou aj ona sem tam da reč 
no uvidi ,ale zatial je fajn v pohode baba ,
po nejakej chvili prehovori Kamila povie dnes mame trochu toho viac ako včera že ?
to ano su dni ked skoro nemame čo robit a dni ked sa ideme strhat ale neva ja mam tuto pracu rada a dufam že 
tu ostanem čo najdlhšie ,
aj ja dufam že zostanem uvidim aj ako z platom bude 
a zas sa ponoria do práce len sem tam prehodia slovo 
ked skončia prácu tak Kamila pozyva Miriam sadnut si niekam ta suhlasi 
je rada že ju Kamila pozvala druhykrat zas ona ju pozve mysli si 
Kamila jej vravi dnes pride Erik neskôr tak sa môžme trochu zdržat domov sa neponahlam ked nieje doma 
neviem kedy presne pride ale povedal že až večer asi ,
Miriam je ticho pozera na Kamilu trochu sa červená ,je taka ticha mysli si Kamila no nevadi 
ved ja jej pomôžem k smelosti pri mne sa osmeli ,ktovie aky vztah mala či ju nechal či ona jeho 
ale nechcem sa pytat mysli si aj tak mi nič nepovie ,
po kratkej odmlke sa jej spyta neni ti smutno samej ? 
ani nie moc zvykla som si 
vieš samota byva tažka a smutná ja by som nemohla tak žit 
mne to nevadi zvykla som si som spokojná 
a kamaratky nemaš ? 
moc nie vravi som skôr taka samotarska 
vidim že si taka nesmela ešte vidiet to na tebe 
vieš mala som vačšinou take kolegyne čo len sem tam mi niečo povedali ty si ina som rada že pracujeme spolu 
aj ja som rada zatial je to v pohode a dufam že to tak aj zostane 
potom sa jej pytala na rodinu tiež to z nej musela tahat ako z chlpatej  deky 
moc nechcela o rodine vraviet rodičov že má ale moc s nimi nekomunikuje 
ma brata staršieho vraj ten je ich milačik ,ona je skôr taka čierna ovca rodiny 
vraj preto že je ina nesmela tichá samotarska 
ma len strednu ekonomiku a jej brat ma vysoku technicku 
je informatik vraj hovori ani s nim moc neni v kontakte je ženaty a ma rodinu 
k nej moc nechodi hovori a jej to nevadi 
nemali moc dobry vztah on sa s nou moc nebavil akoby sa jej stranil 
mal ju asi za menejcennu alebo nevie nechce sa o tom moc bavit 
viem spovedam ta ako policajt sorry nebudem už len mi kludne povedz čo sa vypytuješ 
nemaj strach ak ludia uvidia že maš viac si budu na teba dovolovat 
nesmieš si to nechat rozumieš aj tu nesmelost musiš nejak prekonat 
viem ale je to tažke som proste taka 
inak si fajn pačiš sa mi kedykolvek ak budeš niečo potrebovat som tu zavolaj 
viem nepozname sa dobre ale aj tak môžeš 
dakujem važim si to ved aj ty á ved ty máš svojho nepotrebuješ ma tak 
ale možno budem ked sa pohadame no zvykneme sa sem tam skočit si do vlasov 
ale nič velke ,vieš musiš si verit a važit si seba a potom si ta budu aj ini 
vidim že si moc neveriš ja ti pomôžem ako budem môct ale aj ty musiš sama 
dakujem budem sa snažit a velmi ti dakujem za tvoj čas pokec 
nemaš zač ale už budem musiet ist lebo ochvilu asi pride môj drahy tak maj sa a zajtra sa vidime a odchadza 
Miriam sedi a hladi dlho ešte za nou nejak zosmutnela ako odišla 
ako jej len bolo dobre ked sa mohla trochu vyrozpravat niekomu ako jej ,no čo už aj ona sa dviha a ide domov 
do svojej samoty ,
Kamila pride domov Erik ešte neni doma ,je trochu unavena ale nevadi ,mala celkom dobry den 
myslela na Miriam malo sa vidi nesmelost u niekoho najma ženy ,
ved jej nejak pomôže ako bude môct ,je taka zvlaštna trochu mysli si ale v pohode 
nema nejake predsudky ako niekto ,je mnoho takych čo hned sudia len ako uvidia ale ona taka nieje 
je to dobre a citlive dievča povie si ,a takych je malo je jedna z mála 
čaka na Erika ale ten nejak meška už je večer a jeho nikde dufa že sa mu nič nestalo 
až o niekolko minut začuje auto dvere ide je rada konečne je doma víta ho bozkom 
ideš fakt neskoro 
to vieš aj som ti vravel že budem musiet zostat dlhšie bože to bol dlhy den ,som tak unaveny ,
ved si už odpočinieš 
a ty ? aky si mala den ? 
dobry trochu viac práce ale dalo sa ,bola som aj z tou mojou kolegynou vonku si sadnut trochu po praci 
ked ty si mal prist neskôr tak som tu nechcela byt sama 
fajn aspon maš kamaratku nie ked ja som tu neni maš si s kym pokecat 
videla na nom že sa mu moc hovorit nechce bol bud unaveny alebo mal niečo v praci a nechcel o tom hovorit 
idem do sprchy aby som zmyl tu unavu 
budem ta čakat v postielke 
hned tam budem 
nejedol nič vraj v meste bol na večeri ,ked prišiel zo sprchy hned zalahol do postele 
povedal nehnevaj sa ale dnes som uplne grogy nič nebude zo mna 
nevadi čo už nejak to prežijem a skušala zaspat knihu odložila aby ho nerušila 
nemohla zaspat stale mala ten obraz Erika ako sa zatvaril ked mu povedala že bola vonku s kolegynou 
ten vyraz akoby hovoril skôr aby niekomu nenaletela ved ju ešte tak dobre nepozna Erik jej vždy dobre vedel radit 
ale nepovedal to čo si myslel len podotkol že ved dobre ked tu nebudem tak aspon si budeš mat s kym pokecat 
hovorieval jej že nech ma kamošky ved baby mavaju nie ona nato mne stačiš ty zlato 
ale teraz bola rada že ma priatelku ved aspon jedna stači Erik byva často do večera v praci tak si nema s kym 
podebatovat dobre jej padne taka priatelka ,ale ten vyraz jeho možno hovoril niečo ine aj asi mal niečo v praci 
ale ju nechcel tym zatažovat ,je proste taky 
zaspal hned počula ako dycha je fakt unaveny 
rano pri ranajkach jej Erik hovori že nevie kedy pride dnes domov presne možno skôr a možno neskôr 
povie mu kedy budeš môct 
odchadza do práce ked pride Miriam ešte nevidi hadam nezaspala mysli si 
ochvilu hadam pride ,aj prišla vraj zmeškala autobus vravi šiel skôr 
nevadi hlavne že si dobre prišla šef tu ešte nieje 
to som si vydychla som myslela že už na mna čaka že kde som som mala strach 
ale ved sa nič nestalo prosimta už nemaj strach to sa môže stat každemu nie 
môže mne malokedy 
ved nemeškaš moc neboj 
Miriam si sadne a pusti sa do prace sem tam prebehne pohladom po Kamile 
ale sustreduje sa na prácu 
dnes neviem kedy pride Erik preruši ticho Kamila ale von si asi nezajdeme chcem mu niečo dobre pripravit 
ved nevadi ale vo vnutri pociti sklamanie trochu bolo to včera fajn hovori ten pokec mi dobre padol 
aj mne ved nabuduce možno zajtra zas pojdeme neboj pokecame si pri kave nie ?
tešim sa hej usmiala sa trochu usmev mala celkom mily i ked trochu plachy 
zas očervenela ale trochu len ,Kamila už nič nevravi lebo maju dost práce z učtami musia byt sustredene 
ma sice rada prácu z čislami ale aj tak musi davat pozor aby nenastala chyba 
Miriam ticho pracuje sem tam vidi že sa jej trochu zatrasie ruka je trochu napata vidi 
neuvolnena nevie prečo ved ta práca ju bavi predsa ale asi je taka 
mala by mat niekoho o koho by sa mohla opriet mysli si v duchu 
nechce moc o tom hovorit ktovie prečo ,nebude to z nej tahat 
ked skončia Kamila povie že zajtra si zas zajdu niekam určite 
Miriam povie dobre budem sa tešit dobre sa mi s tebou aj pracuje aj rozprava 
Kamila ked pride domov Erik nieje doma vie hned sa pusti do varenia kupila kuracie prsia 
tak mu chce urobit radost hned sa púšta do varenia 
teši sa ako ho poteši miluje kuracie prsia z opečenymi zemiakmi ,sice jej slubil že niekam pojdu ale ako vidi 
nebude z toho nič jej to nevadi pripravuje mu aspon dobru večeru 
konečne pride domov neni tak neskoro ako včera ,vidi na nom že je zas bez nalady trochu to vieš unava 
tažky den hovori 
milačik som ti pripravila tvoje oblubene 
citim ako to vonia mnam tešim sa 
a hned mu naberie Erik s chutou je dakujem kráska za tuto dobru večeru 
bolo to vynikajuce a dava jej pusu 
som rada že ti chutilo som ti chcela urobit radost a ako vidim tak som 
ano to si 
ked umyje riad uvelebi sa vedla neho v obyvačke 
viem že som ti slubil že dnes si niekam zajdeme mrzi ma to 
nevadi inokedy 
som sa bál že ma zbiješ povie z usmevom 
teba ty môj by som nemohla 
tuli sa k nemu Erik ju objime chcela by sa milovat ale vidi že je zas unaveny tak to necha 
v posteli ked ležia sa jej pyta 
dnes si nebola z kolegynou ? 
nie ved som sa ponahlala ti pripravit tuto skvelu večeru 
aha dobre som ti vdačny velmi 
zajtra možno pojdeme po praci 
ja planujem že my pojdeme von chcem ta niekam zobrat 
dobre teda budem sa tešit ale dufam že z toho nevzide ako dnes 
nie zajtra nie neboj 
no uvidim mysli si v duchu v poslednom čase mu to nejak nevychadza uvidi 
ked povedala Miriam že dnes nepojdu von všimla si u nej sklamanie sice jemne ale bolo tam 
aj ked jej povedala že nevadi citila že jej to vadilo trochu sice ale vadilo 
ešte si všimla na nej že je zas nejaka nepokojna ale nič sa jej nepytala 
Miriam na nu hladela tym pohladom vyrazom ktory hovoril akoby normalne mi je smutno z toho že nejdeme tak som sa tešila 
citila ten smutok z nej aj ju upokojovala že nabuduce to vyjde neboj 
Kamila si začala uvedomovovat že si ju začina pripuštat k telu a mala by v tom trochu ubrzdit aby sa jej to 
nevyšmiklo z ruk ,si uvedomila že musi ubrat a radšej jej nič neslubovat 
večer prežila krásny boli z Erikom v dobrej reštauracii pačilo sa jej to tam 
aj večera bola vyborna 
no dnes som zas ja chcel ti urobit radost tešiš sa ? 
velmi si mi urobil dakujem 
je to tu nobl teda povie mu 
ved ta nezoberiem do nejakej nenobl kráska 
mne stači aj nenobl krasavec 
ale mne nie chcel som ta potešit ved 
čo ta tvoja kolegyna bola sklamana ? 
nie nehovorila nebola a nepytaj sa stale na nu 
no ja len som zvedavy 
len aby som nežiarlila 
si mala ved som ju ešte ani nevidel ,nepozveš ju niekedy ? 
a chcel by si ? 
hej ale ako chceš ty 
uvidim možno neskôr 
potom ked sa navečerali odišli domov ,doma premyšlala o jeho slovach prečo chce aby Miriam pozvala 
čo ho to napadlo ved možno neskôr ano ale teraz ešte nie 
lebo citi že sa Miriam na nu viaže trochu a to ona nechce moc ,nemala jej tak slubovat všeličo že tu bude pre nu 
ale čo z toho robi hlavu ved Miriam jej nič nepovedala ani nedala najavo čo robi paniku 
asi sa jej to len mari a pokuša sa zaspat aj ked sa jej to nedari moc Erik už spi ale ona nemôže 
spanok ju nejak obchadza možno z rozrušenia alebo si robi zbytočne starosti obavy 
zajtra ako jej slubila ju vezme po praci von 
potom pokojne zaspava .

 

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 13.5.2017 18:53 | karma článku: 0 | přečteno: 155x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Judaš

Malý chlapec bol z matkou v záhrade spolu sadili male stromčeky ,chlapcovi sa to velmi pačilo sadenie stromčekov ešte vtedy bol čisty nebolo v nom nič zle ,nevinne srdce čista duša ,rád pomahal matke najma v záhrade nemal moc

21.7.2018 v 16:50 | Karma: 11,02 | Přečteno: 188x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Poslanie

Ježiš po krste v jordane odišiel na púšť kde sa pripravoval na svoje poslanie ,bol tam spojený zo svojím otcom ktorý mu dával silu aby zvladol to prečo prišiel na svet ,cele tie dni nič nejedol už cítil unavu ale ovladol chcel byt

15.7.2018 v 15:41 | Karma: 3,52 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ? ktorý sa

30.6.2018 v 15:02 | Karma: 5,57 | Přečteno: 167x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nebeský Kráľ

Nadišla chvíla nadišiel ten čas povedal Boh aby som ta synu moje slovo môj milovaný syn poslal na zem aby ludia mohli ziskat stratený raj nebo vyslobodit ich zo zla ku ktoremu su pritiahnutí , smutok mi drása srdce ked vidím že su

30.6.2018 v 13:24 | Karma: 5,57 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu vtedy zabija svoju dušu najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja lebo len ked to si

9.6.2018 v 17:55 | Karma: 7,43 | Přečteno: 82x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

David

Mladý pastierik bol pri ovciach stražieval najma v noci ,bol to pekny chlapec mal krásne oči ked sa zadíval mal v ních zvlaštnú iskru mal v sebe niečo jemnost citlivost ,byval skoro vždy zamysleny myslieval často na Boha jeho

2.6.2018 v 15:24 | Karma: 7,11 | Přečteno: 211x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Saul

Boh povedal tak môj ľud chce mať kráľa nestačím mu ja ,dobre bude ho mat ale potom bude lutovat že mal takuto žiadost ,bude mať takeho akeho si zasluží ,ako mi je uzko ked si nato pomyslím slzy mal skoro na krajičku ked to hovoril

26.5.2018 v 17:34 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Po Potope

Večne s nami to chcem aj ja synu ,viem že ludia vždy budú nakloneni ku zlu viac ako k dobru ale aj tak človeka velmi milujem aj budem vždy milovat ,po potope sa ludstvo rozmožilo dalej bola v ních pýcha chceli byť ako Boh ale nie

26.5.2018 v 15:56 | Karma: 4,01 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Záhrada Pokoja

Niekde na púšti je zasadená nádherná záhrada je to velkolepá oáza kto do nej ráz vkročí ten lásku tam zočí je to lúka plná pokoja miesto kvetín je tam radost a priatelstvo žiadná smutná samota stromy rodia lásku a radost tam

17.5.2018 v 20:11 | Karma: 6,31 | Přečteno: 108x | Diskuse| Ostatní

Henrieta Krehaková

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu nesmieš byt svôjho

14.4.2018 v 17:38 | Karma: 7,58 | Přečteno: 200x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

v Raji

Adam a Eva teda žili v raji ,starali sa on ako im to Boh prikázal ,Boh sa každy den v dennom vánku s nimi prechadzal po raji ,rozpraval sa s nimi ,bol štastný že utvoril človeka jemu podobnemu pomaly už ani nemyslel na padlých

14.4.2018 v 16:11 | Karma: 5,17 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Na Počiatku

Na začiatku ,ked ešte nebol začiatok ,ked ešte nejestvoval čas, bol iba tmavý a temný priestor vládla v nom prázdnota ,v tomto temnom a tmavom priestore bola neviditelná energia a sila ktora tvorila najprv lúč svetla ktorý

14.4.2018 v 14:13 | Karma: 4,54 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Zranene Srdce

Neteším sa na tento den ,lebo nás opustil otec sem tam pil ale predsa mi bude chýbat vstávat sa mi ešte nechce ,nemám nato ani chut ,na jedlo ani pomysliet žaludok mám stiahnutý vnutro rozorvane ,cítim hnev na otca na všetkých ,

31.12.2017 v 12:45 | Karma: 5,95 | Přečteno: 161x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Adam a Eva

Boh rozmyslal nad tým že stvori niečo sebe viac podobne bolo to v nom tá myšlienka mal okolo seba anjelov ale chcel mať niekoho kto by s ním bol niekoho koho by veľmi miloval

24.12.2017 v 18:54 | Karma: 8,61 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Trpká chuť Lásky

Nikol bola mlade dievča velmi pekná ,aj vo vnutri čistá a uprimna dost aj citlivá ,túžila velmi venovat sa modelingu alebo reklame ,mala dost priatelov vždy usmev na tvári vedela byt velmi priatelska ,mala aj dobre srdce bola

17.12.2017 v 15:55 | Karma: 6,92 | Přečteno: 253x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik