Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Zranene Srdce

Neteším sa na tento den ,lebo nás opustil otec sem tam pil ale predsa mi bude chýbat vstávat sa mi ešte nechce ,nemám nato ani chut ,na jedlo ani pomysliet  žaludok mám stiahnutý vnutro rozorvane ,cítim hnev na otca na všetkých ,  

prečo musel odíst ? prečo ma tu nechal ? nás matku a mna ,zostali sme same 
ako budem dalej existovat ? škola ? ani nato nechcem mysliet ,čo budem robit bez neho ? 
ozve sa mi ešte ? príde na moje narodky ? vianoce ? rve mi to vnutro ani plakat neviem aj ked sa mi chce 
citim sa zradená opustena vo vnutri tak sama ,smutok mam v sebe hnev lutost že odišiel 
ako budem dalej fungovat ? bez neho ,
škola ma nebavila vôbec len som tam chodila lebo som musela ,neznašala som to učitelov všetkých 
som vinila zato že nás opustil nebavila som sa ani zo spolužiakmi uzavrela som sa do seba 
chodila bludila sama po ceste po parku hladela na pokojne jazero na kačky čo plavali na nom 
bez radosti zo života ,už mi chýba aj bude cítim to ,vo vnutri moje srdce to zranilo že ma nechal 
opustil akoby ma nelubil prečo to teda urobil ? odpoved márne hladam nenachadzam možno matka zato môže 
sama neviem asi mu u nej niečo chybalo ale čo ? a ja jeho dcerá som mu nestačila pamätam si ako ma braval 
von ked som bola ešte malá aku radost som vtedy mala že som bola s ním vonku ,citila jeho blízkost 
sice si vypil a nechal ma samu aj tak som citila radost že som bola s ním ,
ako idu dni v mojom vnutri sa hnev mení na nenavist k otcovi ani sa mi neozve neozval odvtedy 
vôbec mu nechýbam ? asi nie a to ma rani viac ako keby ma udrel ved ma aj na moje srdce 
uzavreta stale nechcem s nikým komunikovat sem tam ano bavím sa mam kamošky ako dni idu bolest 
pomaly ustupuje hojí sa ale jazva zostáva aj niečo vo vnutrí nalomene mám ,
stretla som niekoho zalubila som sa myslela si že aj on mna lubí ,chodili sme spolu xhcel aby som 
viac chodila do spoločnosti lenže ja som nemala rada ani nemám moc ludí okolo seba aj ked špatná tak nie som 
aj tak sa ludí straním mam strach alebo neviem v sebe mam pocity že som radšej sama 
ale môj priatel do mna hučí že taka nemôžem byt ja nato necitim sa dobre v spoločnosti 
hovorila som mu o mojej minulosti o otcovi myslela som si že ma chápe ale asi moc nie 
chcela som byt s ním len sama milovatt sa on bol z ineho mesta ja z ineho to nevadilo 
nakoniec som si povedala že to kvôli nemu skusim chodit medzi ludí aj som ale stale tie pocity strach 
nemohla som dalej nechapal to ukončil náš vztah som myslela že to nepredýcham plakala som ako nikdy 
lebo som ho velmi lubila prečo ma aj on nechal ? ako otec volakedy vtedy sa vo mne zlomilo aj to 
čo ešte nebolo uplne zlomene celý rok som chodila ako bez duše nič ma nebavilo netešilo 
stale som ho mala v hlave nie a nie von ,znenavidela som zas najma mužov som sa zas uzatvorila do seba 
z matkou sme same boli chodila som do práce šlo to nejak ale vo mne bolo zničene všetko zradená opustená 
vo vnutri tak sama ,som sa začala uchylovat k virtualným priatelstvam chatovat z mužmi ktorých 
som osobne nepoznala vtipkovala svojim zvlaštným humorom stala sa tam oblubená ale po pravde 
som bola sama začali depky chodit citila som velký hnev na ludi na všetko na mužov že su taki 
že vedia len zranit užit si a nechat tak ,ale aj tak som tužila po láske po opore pochopeni 
bala som sa samoty že zostanem sama ,ked raz matka tu nebude toho som sa bala z buducnosti som cítila strach
a nie malý ,ochromoval ma moje vnutro mna samu ,na otca som nechcela mysliet nenavidela som ho zato že 
sa mi ani neozval priala som mu len to najhoršie taku zlost som v sebe mala a pri tom som si velmi 
priala aby zavolal aspon raz opytal sa ako sa mám poprial mi ked som mala narodky na vianoce darček dal 
nič z toho bol ticho hrozne ticho a mna dusila nenavist hnev na neho na celý svet 
citila som že ma nik nechape nechce chápat moje virtualne priatelstva to nebolo take nepoznala som ich 
robila si nadeje u ných a potom prišlo sklamanie hnev zlost ,ale snažila som sa nato nemysliet 
snažila som sa zvladat snažila som sa byt vesela aby som sa z toho nezblaznila 
môj humor mi pomahal ,sanžila som sa aj iným pomahat ,ale nechala som to lebo zas to sklamanie 
a hnev nenavidela som ich aj seba ,som sa citila zradená odmietnutá a najma strach si zas otvorit 
srdce inemu ,potom prišla ta hrozná správa môj otec sa zabil spáchal samovraždu ,som myslela že sa zrutím 
z toho prečo nezavolal ? plakala som skôr vo vnutri nie tak navonok ,
cítim sa stale sama depky i nadalej ku mne chodili ,nič ma netešilo som sa zas len k virtualným priatelom 
obracala a tam hladala niekoho kto by ma bral taku aka som ,chyba mi niekto kto by zaplnil 
moje prázdne a tak zranene srdce ,možno ho raz najdem tužím po tom ale mám aj strach že sa zas sklamem 
že zas budem zradená a už v mojom vnutri sa už nebude mat čo zlomit lebo je už všetko zlomene 
ale stale nadej mám že aj do môjho srdca raz slnko zasvieti že zmiznu tie chmurne dni 
a ja zas budem štastná ako ked som bola dieťa čakam velmi na ten den ,
teraz sa cítim taká prázdna sama komu sa vyrozpravat nechcem nikoho zatažovat aj tak mi nepomôžu 
každy ma toho dost ,musim s tým sama žit bojovat niekedy mam pocit akoby som nežila v realite 
mam strach z toho aj zo seba ,že ma to pohltí uplne snažím sa nato nemysliet kompenzovat to 
svojim humorom lebo len to mi pomáha aby som nejak prežila a išla dalej ,
nechcem sa lutovat snažím sa to nejak prekonat a chcem verit že sa mi to ráz podarí .

 

 

Autor: Henrieta Krehaková | neděle 31.12.2017 12:45 | karma článku: 5,95 | přečteno: 161x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Judaš

Malý chlapec bol z matkou v záhrade spolu sadili male stromčeky ,chlapcovi sa to velmi pačilo sadenie stromčekov ešte vtedy bol čisty nebolo v nom nič zle ,nevinne srdce čista duša ,rád pomahal matke najma v záhrade nemal moc

21.7.2018 v 16:50 | Karma: 11,02 | Přečteno: 188x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Poslanie

Ježiš po krste v jordane odišiel na púšť kde sa pripravoval na svoje poslanie ,bol tam spojený zo svojím otcom ktorý mu dával silu aby zvladol to prečo prišiel na svet ,cele tie dni nič nejedol už cítil unavu ale ovladol chcel byt

15.7.2018 v 15:41 | Karma: 3,52 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ? ktorý sa

30.6.2018 v 15:02 | Karma: 5,57 | Přečteno: 167x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nebeský Kráľ

Nadišla chvíla nadišiel ten čas povedal Boh aby som ta synu moje slovo môj milovaný syn poslal na zem aby ludia mohli ziskat stratený raj nebo vyslobodit ich zo zla ku ktoremu su pritiahnutí , smutok mi drása srdce ked vidím že su

30.6.2018 v 13:24 | Karma: 5,57 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Myšlienky

Strach plodí smutok ,hnev a nenavist najhoršia smrt človeka nieje smrt tela ale ducha ked do svôjho srdca pusti zlo a pychu vtedy zabija svoju dušu najvačším nepriatelom človeka je jeho pyšne a sebecke ja lebo len ked to si

9.6.2018 v 17:55 | Karma: 7,43 | Přečteno: 82x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

David

Mladý pastierik bol pri ovciach stražieval najma v noci ,bol to pekny chlapec mal krásne oči ked sa zadíval mal v ních zvlaštnú iskru mal v sebe niečo jemnost citlivost ,byval skoro vždy zamysleny myslieval často na Boha jeho

2.6.2018 v 15:24 | Karma: 7,11 | Přečteno: 211x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Saul

Boh povedal tak môj ľud chce mať kráľa nestačím mu ja ,dobre bude ho mat ale potom bude lutovat že mal takuto žiadost ,bude mať takeho akeho si zasluží ,ako mi je uzko ked si nato pomyslím slzy mal skoro na krajičku ked to hovoril

26.5.2018 v 17:34 | Karma: 0 | Přečteno: 76x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Po Potope

Večne s nami to chcem aj ja synu ,viem že ludia vždy budú nakloneni ku zlu viac ako k dobru ale aj tak človeka velmi milujem aj budem vždy milovat ,po potope sa ludstvo rozmožilo dalej bola v ních pýcha chceli byť ako Boh ale nie

26.5.2018 v 15:56 | Karma: 4,01 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Záhrada Pokoja

Niekde na púšti je zasadená nádherná záhrada je to velkolepá oáza kto do nej ráz vkročí ten lásku tam zočí je to lúka plná pokoja miesto kvetín je tam radost a priatelstvo žiadná smutná samota stromy rodia lásku a radost tam

17.5.2018 v 20:11 | Karma: 6,31 | Přečteno: 108x | Diskuse| Ostatní

Henrieta Krehaková

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu nesmieš byt svôjho

14.4.2018 v 17:38 | Karma: 7,58 | Přečteno: 200x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

v Raji

Adam a Eva teda žili v raji ,starali sa on ako im to Boh prikázal ,Boh sa každy den v dennom vánku s nimi prechadzal po raji ,rozpraval sa s nimi ,bol štastný že utvoril človeka jemu podobnemu pomaly už ani nemyslel na padlých

14.4.2018 v 16:11 | Karma: 5,17 | Přečteno: 93x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Na Počiatku

Na začiatku ,ked ešte nebol začiatok ,ked ešte nejestvoval čas, bol iba tmavý a temný priestor vládla v nom prázdnota ,v tomto temnom a tmavom priestore bola neviditelná energia a sila ktora tvorila najprv lúč svetla ktorý

14.4.2018 v 14:13 | Karma: 4,54 | Přečteno: 92x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Adam a Eva

Boh rozmyslal nad tým že stvori niečo sebe viac podobne bolo to v nom tá myšlienka mal okolo seba anjelov ale chcel mať niekoho kto by s ním bol niekoho koho by veľmi miloval

24.12.2017 v 18:54 | Karma: 8,61 | Přečteno: 331x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Trpká chuť Lásky

Nikol bola mlade dievča velmi pekná ,aj vo vnutri čistá a uprimna dost aj citlivá ,túžila velmi venovat sa modelingu alebo reklame ,mala dost priatelov vždy usmev na tvári vedela byt velmi priatelska ,mala aj dobre srdce bola

17.12.2017 v 15:55 | Karma: 6,92 | Přečteno: 253x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Dennik Vraha

Ked som bol chlapec a ešte ked žil môj otec bol som štastný ,pišem tu vo vazeni tento svôj dennik mam tu dost volneho času tak mi to aj trochu pomaha po tom všetkom ,kedy sa to vlastne začalo to moje trapenie vnutorne najma

17.12.2017 v 11:55 | Karma: 5,77 | Přečteno: 283x | Diskuse| Osobní
  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik