Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Na Počiatku

Na začiatku ,ked ešte nebol začiatok ,ked ešte nejestvoval čas, bol iba tmavý a temný priestor  vládla v nom prázdnota ,v tomto temnom a tmavom priestore bola neviditelná energia a sila  ktora tvorila najprv lúč svetla ktorý 

 sa vznášal nad týmto tmavým priestorom ,nad touto prázdnotou 
a vznášala do nej niečo pokojne radostne ,ožarovala svojou nádherou tento tak temný priestor 
ožiarila a vznášala do neho to čo tam predtým nikdy nebolo ,tá energia tento lúč zvačšovala 
spájala tvorila jeden celok, jednu podstatu, jednu bytost ,jedneho ducha táto energia ktorá je láska 
utvorila niečo tak nadherné krásne a plne lásky lebo tá láska vladla v nom ,už viac nebola tma 
v tom priestore lebo ho osvecovalo svetlo ,už viac tam nevládla prázdnota ale vládla tam láska 
bolo tam nebo ,bol tam on Boh jeho slovo milovane v nom ,svetlo sa oddelilo od bytosti 
a začalo tvorit v tom priestore ,najprv myšlienka chcem vytvorit niečo nadherne vesmír ,planety ,hviezdy 
slovo povedalo chcem to a utvorilo čo malo na mysli ,svetlo ako velky tresk začal tvorit 
rozpínat celý vesmír ,energia ktora tvorila tento vesmír vychadzala zo svetla a ona drží všetký planety 
hviezdy celý vesmit galaxie ,bol spokojný s tým čo utvoril ,ale chcel ešte viac povedal si 
chcem vytvorit takych duchov ako som ja aby boli so mnou tu v tomto priestore ,tak utvoril duchov 
anjelov velmi krásných dal im svoju lásku ,svoju krásu svoje svetlo ,povedal si mám priatelov 
musel som ich utvorit tá energia čo je vo mne tá láska to chcela milujem ich ,
anjeli ako duchovia boli s ním vládlo tam nebo lebo tam vládla láska ,boli nadherní rozvecovali ten 
priestor to nebo ,jeden bol zvlášt krásny a rozdaval svetlo volal sa Lucifer ,
Boh mu dal tuto ulohu aby ju plnil ,
A plnil ju velmi dobre ,roznášal svetlo bol to najkrajší anjel tak nádherný tak žiarivý 
ostatní anjeli žasli nad jeho krásou ,po Bohu bol najkrajší a blízko neho ,po nom bol Michael 
niekto ako Boh ,vládla tam láska Boh miloval svoje stvorenia anjelov aj anjeli Boha 
klanali sa mu oslavovali ,anjeli videli myšlienky jeden druheho mali aj slobodnu vôlu 
Lucifer si takto raz myslel som najkrajší anjel roznášam to najžiarivejšie svetlo nik z anjelov 
sa mi nevyrovná a zrazu pocitil túžbu v sebe byt ako Boh byt viac tvorit ako on 
Michael videl jeho myšlienky a povedal mu prečo tak zmýšláš ? 
ty nemôžeš byt ako náš tvorca len jemu patrí sláva jemu sa mame klanat ty nemôžeš tvorit 
to ta oslepila tvoja krása ? vstupila do tvojho vnutra pýcha ? 
zahod taketo myšlienky Lucifer lebo padneš zavrhneš sa tým davaj si nato pozor 
Lucifer nato nestaraj sa Michael ja si dám pozor ,ale prečo by som nemal právo 
byt ako on som nádherný mám skvelu ulohu tu v nebi nech sa mne klanaju anjeli aj ty 
Michael povedal tebe sa nebudem klanat ani anjeli len Bohu patrí chvála a len jemu 
sa patrí klanat čo si to o sebe namýšlaš ty neštastny anjel ,ako sa opovažuješ 
takto uvažovat ? spyšnel si a je mi ta luto 
Lucifer odišiel od neho myslel si v sebe nebudem viac sa klanat Bohu 
ja som krásny ja si zaslužím slávu a neprišiel sa poklonit Bohu anjeli ked prišli on tam nebol 
Boh bol ta najkrajšia nadherná bytost ktorá prebyvala vo svetle nič krajšieho nebolo 
vyzeral ako starec ale nebol bol nadherný vyžarovala z neho láska ,pokoj ,a veselost radost 
jeho oči žiarili ako plamene ohna ked hladel na anjelov videl že medzi nimi neni Lucifer 
vedel ako je to s ním ale predsa povedal neprišiel ako vidim môj roznašač svetla 
Michael povedal Pane ty vieš ako mysli ako si namýšlá že je najkrajší a chce aby sa 
jemu klanali Boh povedal viem a je mi z toho smutno môj najkrajší anjel dal som mu skoro všetko 
viac ako ostatným nielen krásu jas aky nema ani jeden anjel a on spyšnel čo ma velmi zarmucuje 
skoro plakal pri tychto slovach ,hoci je Boh slzy vstupili do jeho ohnivých tak nadherných žiarivých 
očí ,ked prišiel Lucifer Boh mu povedal prečo si neprišiel ? 
on nato už ti nebudem služit ani sa ti klanat povedal a vtedy ako to povedal 
razom v tom okamihu potemnel jeho krása začala miznut už nebol tak žiarivý 
ani svetlo nemal take padol bol to tvrdý pád ,Boh mu povedal sam si si vybral tak to budeš mat 
ja nikoho nenutim mate slobodnu vôlu už viac pri mne ani v nebi nemaš miesto 
je mi z toho smutno si moje stvorenie moje srdce plače nad tebou ty neštastný anjel 
budeš neštastný lebo budeš odo mna preč v temnote ktoru si si sám vytvoril svojou pychou 
a svojou volbou ku zlu ,ako to povedal Lucifer sa vzdialil od neho preč 
kde nevladla láska ani svetlo ,bol to priestor nižšie tam šiel tento neštastný anjel bol sám 
neplakal ani nelutoval svoje spravanie práve naopak znenavidel svojho tvorcu 
po pyche prišla nenavist pycha a nenavist ho urobili temným anjelom vzali mu krásu 
ten jas tu nadheru ktoru mal lebo nenavist vie znetvorit každeho kto jej podlahne tak ako podlahol 
Lucifer ,Boh bol velmi zarmuteny nad padom svôjho anjela nič ho moc netešilo 
snažili sa ho anjeli rozveselit ale marne ,povedal stratil som jednu bytost srdce mi puka 
od zarmutku prečo len prečo tak spyšnel ? mal všetko a on chcel ešte viac tažko mi je 
lebo som ho velmi miloval ,potom sa stalo že sa pridali k padlemu anjelovi další 
 a Boh bol velmi z toho zarmuteny len tvorba mu pomahala nejak nato nemysliet 
preto sa rozhodol že stvorí svet a tak začal tvorit čo ho naplnalo štastím a radostou .
chcel aspon na chvilu zabudnut na svoju bolest z padlých anjelov ,tento osten v nom zostane už navždy 
z jeho svetla sa oddelilo dalšie a začal vytvarat najprv svetlo potom slovo povedalo bud obloha 
a vytvaral modru nadhernu oblohu ,oddelil vrchne vody od spodných slovo povedalo 
vody ktore ste pod nebom sa zhromaždite na jedno miesto a stalo sa svetlo ako duch vody 
zhromaždil na jedno miesto a nazval to morom ,potom povedal ukaž sa sucho a stalo sa 
bol spokojný s tým čo vytvoril ,potom dalej tvoril slnko mesiac hviezdy na oblohe 
umiestnoval každu na spravne miesto ,práca ho velmi tešila povedal tvorím niečo nové 
svet a v nom žive bytosti chcem utvoril zvierata plazy a všetku zver polnu vtáky na oblohe 
prikazal im aby lietali a ostatným zvieratam dal tiež svoje prikazy ,bol spokojný povedal 
je to dobré ,slovo povedalo ešte niečo chýba skôr niekto otče utvorme človeka na naš obraz 
aby sa nám podobal vo všetkom aby vladol na zemi nad všetkým tvorstvom čo sa na zemi hýbe 
a dame mu ešte slobodnu vôlu dufame že nás nesklame ako anjeli čo padli ,chcem to otče 
povedalo slovo ktore bolo u Boha ,bude to niečo velkolepe bude ako my ,náš priatel 
a tak duch svetlo čo vyšlo zo svetla začal utvarat človeka ,vzal hlinu zo zeme a začal vytvarat 
postavu ked bola hotová potom vdýchol do nej svojho ducha a človek ožil ,
slovo povedalo je to velmi dobré som velmi štastný že som ho utvoril ,
a nazval ho Adamom ,
potom sa Boh rozhodol vysadit raj a tam dat človeka ,povedal mu budeš sa starat o tuto záhradu 
si môj priatel dal som ti slobodnu vôlu je na tebe ako sa rozhodneš 
chcem aby si bol navždy so mnou aby si miloval žil ,a bol štastný len vtedy budeš ked 
si zvolíš tu správnu cestu lásku ,poslušnost 
slovo povedalo nemal by byt sám nieje to dobre utvorme mu spoločnicu ktorá by bola s ním 
a tak mu vzal duch jedno rebro a naplnil mäsom vytvoril postavu a tiež vdýchol svôjho 
ducha ,Adam sa potešil že vidi podobnu postavu ako je on ,
Boh bol spokojný s tým čo vytvoril povedal je to dokončene a potom odpočíval 
myslel stale na neštastných anjelov ale pri srdci ho hrialo že vytvoril svet bytosti človeka 
jemu podobnemu dal mu svôjho ducha niečo zo seba niečo tak nadherné a čisté 
schopne milovat ako miluje on ,dal do neho to najcennejšie nesmrtelneho ducha ktory bude žit 
naveky a ktorý bude s ním chcel ho a preto ho učinil myslel na neho tužil mat okrem anjelov 
aj niečo čo mu bude podobne bude ako je on sám ,
Adam a Eva žili v raji starali sa on ked bol s nimi povedal im môžete jest zo všetkých stromov 
len zo stromu čo je v strede nejedzte lebo zomriete 
chodievali s ním na prechadzky bol ako tichý vánok čo hladí dáva pokoj radost lásku 
slovo potom povedalo dufame že človek si vyberie len to dobré že posluchne ale v tom pocítil 
nepokoj cítil v sebe že človek ho tiež sklame a slzy mu vpadli do očí 
nechcel nato mysliet chodieval každy den z človekom po raji hovoril s ním 
ako ho uchraním aby nepadol ? hovoril si musí to sám chciet ak to nechce ak túží po niečom viac 
tak bude neštastný dufam že sa rozhodne dobre dal som mu zo seba to najcennejšie svôjho ducha 
svoje ja seba sameho ,bude s ním navždy to chcem a tak to aj bude .

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 14.4.2018 14:13 | karma článku: 4,54 | přečteno: 92x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Ukrajinská policie zadržela šest Čechů za telefonické podvody z Oděsy

23. dubna 2024  21:25

Ukrajinské úřady oznámily zadržení devíti členů zločinecké organizace včetně šesti Čechů, kteří z...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik