Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Kain a Abel

Kain a Abel dorastali ,už ako deti boli velmi rozdielní ,Kain sa puštal do svôjho brata ,mal nepokojnu povahu  večne nahnevany zachmureny chodil mal v sebe akysi nepokoj ,rodičia mu vraveli musiš sa ovladat synu  nesmieš byt svôjho

 brata ,lebo inak budeš neštastny celý život ,ale Kain si nedal povedat jeho zavist a nenavist 
z vekom rástla ,nebol nikdy spokojný bol rolnikom mal polia cele dni byval na poli pracoval aby nemyslel 
na brata ktoreho nemal rád neznašal ho ,Abel bol pastierom miloval svoje ovečky o ktore sa staral ,
Kain sa zo svojím bratom nechcel stykat preto byval na poli až do noci ,ked všetci spali prichadzal 
domov ,nespaval dobre nemohol stale myslel na brata ako ho miluju rodičia ako sa mu dari ,a jeho odstrkuju 
jemu sa nedari ani uroda na poli od rana do večera lopoti a čo z toho ani to uznanie nemá od otca 
ale braček ten má stale uznanie a nič velke nekoná len to že sa stará o smradlave ovce myslel si v duchu 
ako ho len nenavidim ako velmi ,prečo on a nie ja ? prečo jeho maju radi a nie mna ? 
prehadzoval sa nemohol spat spanok ho obchadzal ako vedel ,Boh videl jeho zmyšlanie a bolo mu z toho 
smutno hovoril si brat nenavidi brata je to horšie a horšie z tým človekom skusim mu prehovorit do srdca 
aby sa spametal lebo ta nenavist ktoru nosí v sebe ho zničí ,
Abel sa tiež trapil kvôli bratovi prečo na neho stale zazera prečo ho tak nenavidi ? ved vždy mu bol 
vzorom je to jeho najstarší brat chcel byt stale s nim ale Kain ho od seba odhanal ,ako ho to bolelo 
raz s nim hovoril o tom povedal čo som ti urobil že ma tak nenavidiš ? odpovedal mu maš to čo ja nemam 
lásku rodičov Boha dari sa ti mne nie ,Abel povedal ved ja ti prajem lásku rodičov aj Boha aj ja ta 
mám rád predsa tak prečo si taký nespokojny a stale zachmurený chodíš ? 
nestaraj sa a daj mi pokoj mam robotu na poli na rozdiel od teba čo sa flakaš z ovcami a baranmi si ako 
oni taka ovca a baran braček maj sa a viac sa mi neukazuj a odišiel Kain od brata 
šiel na pole a tam sa zožieral zavistou zaspal až na prudky vietor sa prebudil hovoril k nemu 
hlas prečo nenavidiš svôjho brata Kain ? hriech čiha pri dverach a ty sa musiš ovladat chodiš stale 
nepokojny si žiadostivy musiš to ovladat lebo ta to zniči a pohlti ,Kain nepovedal nič len 
pozeral odkial hlas prichadzá ,
potom si povedal musim ho zabit ,šiel za Abelom a povedal mu vyjdime si na pole 
tak šli boli ticho Kain znenazdajky kamenom udrel Abela zabil ho potom ušiel 
ked bol na poli prišli vyčitky čo to urobil chcel umriet aby našiel pokoj tie vyčitky boli strašne 
hlas k nemu prehovoril kde je tvôj brat Abel ? Kain nato či ja som stražcom svôjho brata 
čo si to urobil zabil si ho jeho krv volá ku mne už nenajdeš pokoja 
Kain povedal mam strach že ma zabiju ked ma najdu ,Boh mu povedal nezabiju ta urobim ti znak 
a nik na teba nesiahne ,Kain potom odišiel daleko ale nikde pokoj nenašiel kolkokrat 
si prial umriet aby umlčal ten vyčitavy hlas v sebe stale videl pred sebou tvár svojho brata ako na neho 
hladel ked umieral ten obraz už mu viac nezmizne nikdy ,
slovo povedalo lutujem že som chcel človeka vidim ake su zlé jeho skutky a je mi z toho do plaču 
ale aj tak ho milujem aj ked si vybral zlo nie dobro človek vraždil a vraždi svôjho brata 
plačem nad tým asi ho vyhubim i svet povedal otec slovo vravelo prosim ešte počkaj otče možno sa 
ludstvo spameta dobre počkam synu ale ak nie vyhubim ho ,
ludia boli horši a horši na Boha zabudali vladla všade zloba nenavist a Boha to ničilo ta nelaska 
medzi ludmi ,nadišiel čas synu zničim a vyhubim všetko živé človek si zvolil cestu zla 
je v nom plno zloby ,slovo hovori otče je tu jeden človek a je spravodlivy prosim jeho nechaj 
videl si ho volá sa Noe a modli sa k nám ,otec hovori ano videl dobre jeho uchraním synu 
lebo si to ty praješ môj milovany syn moje milovane slovo ,moje srdce moje všetko 
ano jeho skutky su dobre aj ja ho chcem zachranit poviem mu čo chystam aby sa zachranil 
dám mu prikazy nech si postavi koráb aby nezahynul ,
syn hovori dakujem otče že ho zachraníš milujem ta aj ja teba synu ,a milujem aj človeka 
aj ked jeho zmyšlanie je zle raz pride čas ked ho oslobodím od zla teba pošlem na svet 
synu moje slovo ten čas ráz príde ,slovo hovori dakujem otče z radostou to urobim aby som zachranil človeka 
lebo ho velmi milujem a chcem aby bol navždy s nami a žil v tej láske ako žijeme my ,
chcem aby žil lebo som ho stvoril z láskou a z lásky dal som mu seba dal som do neho svôj obraz svoju lásku 
ano otče ked príde čas obetujem sa z lásky k nemu aby som ho zachranil od smrti večnej od zla 
ktore ho robí tak neštastným naučí sa viac milovat a potom bude štastný a bude večne s nami otče .

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 14.4.2018 17:38 | karma článku: 7,58 | přečteno: 200x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Digitální stavební řízení od července bude, slíbil Bartoš. Provoz přirovnal k D1

25. dubna 2024

Ministr pro místní rozvoj Ivan Bartoš ve čtvrtek prohlásil, že digitální stavební řízení bude...

Deník Metro rozšiřuje regionální zpravodajství a zvyšuje náklad

25. dubna 2024

Deník Metro z portfolia mediální skupiny MAFRA posiluje přítomnost v regionech a zároveň zvyšuje...

Spousta obětí střelby mohla být zachráněna, řekla matka Rakušanovi

25. dubna 2024  16:02,  aktualizováno  16:50

Na jednání výboru pro bezpečnost Sněmovny kvůli snaze opozičního ANO zřídit vyšetřovací komisi k...

Podvody přesáhly pět milionů, žalobce viní pojišťováka i jeho otce lékaře

25. dubna 2024  16:23

Z pojistných podvodů s celkovou škodou přesahující pět milionů korun obžaloval krajský státní...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik