Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Herodes

Nemohol spaváť odvtedy nezaspal ako dal zabit tie deti tých chlapcov ,po nociach bludil chodil plný  nepokoja po paláci ,nemá pokoja odvtedy ako prišli ti pocestni z dalekých krajím že vraj kde je ten židovska král ?  ktorý sa 

narodil ,aký král ja som tu král chcelo sa mu kričat ale ovladol sa kolko námahy ho to stalo 
sa ovladnut aký král ? mne chce niekto zobrat tron ? to nikdy nikdy kričal ako šialeny ked odišli 
zabijem ho zničim ho kričal neprežije to ,ja som král a nie nejake decko reval stale uplne blaznil z toho 
nesmie mi nik zobrat čo je moje hovoril si už potichu je to moje ja som král aj budem ,
dal prikaz ked videl že mudrci sa nevratili povedal pozabijajte všetkých chlapcov od dvoch rokov nadol 
prikazujem strašny prikaz to bol vojaci boli uplne v šoku zabijat male deti ? čo je to za šialeny rozkaz 
ale museli ho splnit ak nechceli prist o hlavu ,potom ked Herodes chcel spat spanok ho obchadzal 
aj ked sa mu podarilo zaspat videl tie deti ako na neho hladia a vravia to je naš vrah kriči nepozerajte na mna tak 
ja nie som vrah to on ten král je váš vrah kričal zo spanku ja nie prestante na mna tak hladiet 
potom ešte vo sne videl jeho ako spomedzi chlapcov prichadza a hladi na neho zo smutkom a prísne 
Herodes kriči nepozeraj sa tak na mna to si ty ten král teba som mal zabit ale nemohol žiješ asi ano 
ked sa prebudil už viac nezaspal nemohol ale aj sa bál že pridu tie sny tie deti ten pohlad neznesie 
tie vyčitky bodaju ako dyka v plnej sile jeho svedomie kriči hlasy kričia v nom ako si mohol nevinne deti 
dat zabit si vačši vrah ako ini vrahovia lebo si dal zabit deti ,kvôli svojmu tronu sebectvu ty vrah 
bud ticho kriči mlč nemôžem to počut jeho dni boli plne nepokoja zle sny ked spal ked nespal prechadzal sa 
po izbe ,už nikdy nezaspi strašny to trest a ked zaspi tak vidi tie deti a jeho krála ,
aj svojich synov dal odstranit aby mu nesiahli na tron a tento mu chce vziat čo je jeho ten židovsky král 
čo je to za krála ? neda mu pokoja nema pokoja a to vdaka nemu ,vidi ho stale ma pred očami ten sen jeho pohlad 
vo sne ,panoval dalej pred ludmi sa ovladal nedal na seba nič poznat tvaril sa že je všetko v poriadku 
ale ked osamel strach des hrôza ho naplnili hlas v svedomi mu nedal pokoja ,musel si dat víno aby ho nepočul 
opijal sa aby prehlušil ten hlas aby odohnal ten strach des čo ho ovladal spánok nechodil a ked prišiel 
tal len zle sny ho trapili už viac nenašiel pokoja ako žil odvtedy ako ich dal zabit tie deti 
tych chlapcov kvôli jednemu čo ho matal aj on vo snách videl ho bál sa ho ,nie nesmie mi vziat moje královstvo 
blaznil už z toho byval podraždeny nahnevany nepokojný aj k iným sa tak spraval už sa nevladal dalej 
ovladat pretvarovat sa už ho to stalo moc námahy ,nevladal sa ,potom prišla choroba ležal na posteli 
cele dni peklo citil v sebe horelo v nom a nechcelo prestat večna to bolest ,vedel že smrt je nablizku desil sa jej 
čo bude s ním ? kde skonči ? v pekle ved už teraz ho prežíva nielen telesná bolest ale ta vnutorná je horšia 
ten hlas tie hlasy deti počuje ten plač ich ty si vrah prečo nemame žit , prečo si naás dal zabit ? 
nie nemôžem to počuvat nie mlčte už konečne slzy mu teču po tvári už nech je koniec chcem umriet ani ta smrt 
neprichadza len tie hlasy tie tváre pohlady jeho pochopil až teraz on je král ale iný zbytočne sa bál 
on by mu jeho královstvo nevzal on o take nestoji ma večne a to nezniči nik lebo je to královstvo lásky a pokoja 
Herodes to až teraz chápal ked videl smrti do očí ja hlupak som dal zabit tie deti zbytočne a teraz zato pykam 
citil ohen hrozny ohen ta bolest neutichala, ked prišiel koniec jeho života hladel a nič nevnimal nechcel 
videl jeho tu tvár ako hladi na neho zo smutkom a prísne ,chcel povedat nepozeraj na mna tak ale už zo seba 
nevydal ani hlas nemohol ten vykrik mu zostal vo vnutri ten des v nom zostal už nemohol nič len čakat kedy 
si po neho pride smrt aj prišla v očiach mal hrôzu a des ked umieral vykrik zostal nemý usta mal pootvorene 
akoby chcel kričat volat o pomoc ,to bol jeho koniec odišiel zbytočne sa triasol o trôn zo sebou si ho aj tak 
nevezme vzal si len seba svoju zničenu dušu a peklo v nej .

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 30.6.2018 15:02 | karma článku: 5,57 | přečteno: 167x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik