Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Andrejka

Je moja nadriadená ,zadeluje prácu ,vážím si ju pre jej otvorenost ,uprimnost ,mám ju preto celkom rada na začiatku ked mi to v práci ešte tak nešlo ,tak sa mi na nej pačilo že nevyšla tak na mna z hnevom  skôr s pokojom 

,hoci ja som vtedy mala dost strach že na mna zvíší hlas ale nestalo sa tak čo ma vtedy u nej 
milo prekvapilo ,viem že má toho dost má svoju zodpovednost v práci nemáva to lahke ale klobuk dolu ako to vie 
zvladat ,sice na začiatku som ju tak nepoznala brala som ju ako svoju nadriadenu mala som aj trochu strach 
aka bude ku mne ked nebudem dobre vykonávat svoju prácu ,aj ma napominala ked som neurobila alebo urobila niečo 
ako som nemala  ale to preto lebo 
nemá to lahke ak sa urobia chyby tak ona zato nesie zodpovednost ,zmenilo sa to potom ako to že som ju už nebrala 
tak zo strachom alebo odmerane ,ked jej zostalo zle a ja som si vtedy uvedomila že som k nej nebola taká spravodlivá 
a bolo mi jej aj luto dost som na nu myslela aby sa vyliečila ,musela sa vtedy trapit aj po zdravotnej stranke 
a ja som  to vtedy nevidela tak  že aj ona môže mat nejake starosti trapenia ,odvtedy som o nej inak zmyšlala ved ani 
predtym nie v zlom len som ju videla ako som chcela ja nie aka skutočne bola ,že je v nej dobro a začala som 
sa na nu inak dívat už nie zo strachom alebo s namyšlaním že ma napomína a pri tom je to jej práca 
má nato právo len ja som si vždy všetko moc brala v sebe namyšlala niečo čo nemala som  ,uznávam aj já  mam svoju povahu 
aj každy ma chyby ,nieje zlá vôbec vie byt milá nenakriči ked urobim chyby alebo nieje nejak neprijemná 
práve naopak je chápajuca je ku mne dobrá ,milá ,cítm z nej dobro aj preto ju mám rada ,vážim si ju nielen ako 
svoju nadriadenú ale ako človeka ,viem že každy to má tažke či po zdravotnej alebo vnutornej stranke že vie 
niekoho niečo trapit a ti ini to nevidia vidia len to ako sa prejavuje a sudia hned ak to nieje podla ich predstav 
skôr by sa mali zamysliet že ten človek v sebe môže preživat nejake trapenie bolest či vonkajšiu alebo vnutornu 
radšej sa snažit byt pri nom pochopit a nie sudit ,aj ona možno preživala alebo prežíva niečo čo nik nevidi 
a nemá to lahke ,držim jej prsty aby jej najma po zdravotnej stranke bolo lepšie a pravdaže aj po inej 
aby bola štastná vždy a spokojná to jej velmi želám ,nedavno ked sa u nás prepuštalo videla som na nej že jej 
to bolo dost luto  skoro mala aj slzy v očiach že jej to tak nebolo jedno ako si možno niekto myslel viem že ju to trapilo ,aj ked ona zato nemohla 
ved a čo s tým mohla urobit ked bol ten prikaz na prepuštanie ,ja jej dakujem za jej láskavý a milý pristup ku mne 
pri práci cením si to a velmi vážím u nej ,u mna je to tak že vždy som mávala strach z nadriadených aj problemy potom 
ale teraz nemam strach ved nemam prečo ked z tohoto človeka cítim dobro ,aj keby bola ku mne nie prijemna aj tak 
by som k nej necitila hnev alebo nenavist skôr by som jej vždy priala len to dobre viem sa sice aj nahnevat ale 
vždy ma to hned prejde a potom mam stale rada toho človeka a necitim k nemu nenavist to nie ,vždy sa snažim 
vidiet to dobre v nom ,aj v nej vidim to dobre aj keby mi povedala niečo čo by sa mi nepačilo aj tak nebudem o 
nej zmyšlat zle ,len v dobrom a priat jej len to dobre v živote a najma nech i nadalej zvláda tak prácu ako doteraz 
ja som si povedala že sa budem snažit robit čo najmenej chýb aby nemala ona z toho zle ale nie vždy sa mi to dari 
dakujem za jej pochopenie aj za všetko .

 

 

 

Autor: Henrieta Krehaková | úterý 18.12.2018 14:32 | karma článku: 0 | přečteno: 187x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

USA a Čína musí být partnery, řekl Si. Blinken mu vyčetl podporu Ruska

26. dubna 2024  13:10

Ve vztazích mezi Čínou a Spojenými státy zůstává mnoho problémů. Musí ale být spíše partnery než...

KOMENTÁŘ: Byrokracie s vízy? Přitvrdíme. Jak Česko zařízlo studenty z ciziny

26. dubna 2024

Premium Nenápadná úřední klička zásadně zkomplikovala život zahraničních studentů v Česku. Stát ještě...

Podvodník prodával falešné vstupenky na koncerty i sport, naletělo mu 500 lidí

26. dubna 2024  12:50

Falešné vstupenky na kulturní a sportovní akce nabízel na internetu muž z Uherskohradišťska, který...

V kontejneru vzplála stará elektrobaterie, patrně kvůli technické závadě

26. dubna 2024  12:45

Zřejmě závada na staré elektrobaterii způsobila páteční požár kontejneru na skladování...

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik