Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

v Raji

Adam a Eva teda žili v raji ,starali sa on ako im to Boh prikázal ,Boh sa každy den v dennom vánku  s nimi prechadzal po raji ,rozpraval sa s nimi ,bol štastný že utvoril človeka jemu podobnemu  pomaly už ani nemyslel na padlých 

anjelov na Lucifera a ostatných ,hovoril z človekom ako zo seberovným 
človek ho ešte vtedy videl z tváre do tváre a bol uchvateny jeho krásou a nadherou ,
bol im priatelom ,
Lucifer videl človeka a zahorel takou nenavistou k nemu a povedal musim zničit tento jeho vytvor 
musím ho od Boha odlučit ,pojdem do raja a zničim to puto medzi človekom a Bohom ,
už mu anjeli nestačia hovoril dalej musel stvorit tuto hlinu človeka to je už moc 
tak šiel ako had do raja a sledoval Adama a Evu ako sa staraju o raj ticho pri strome počuval ich reč 
videl že Eva je slabšia a tak nenapadne sa jej pozrel do očí a vyslal k nej túžbu aby ju mala byt ako Boh 
Eva si nič nevšimla len zrazu mala pocit že by mala mat viac ako má pozerala na ten strom v strede 
začal ju velmi zaujimat bola zvedavá čo je to poznat dobro a zlo ,zatužila po nom ,
povedala Adamovi prečo nam to Boh zakazal jest z neho ? ved nieje na nom nič nebezpečne 
Adam povedal nemysli nato ani na ten strom zakazal tak musime posluchnut on vie čo je pre naše dobro 
dalej hovorila nedopraje nam všetko zakazuje nam mne sa to už nejak nezdá ,v očiach mala divny zablesk 
ktory jej tam dal had ,čo je s tebou predtym si nato tak nemyslela povedal jej Adam a teraz o inom nehovoriš 
už ma to unavuje tie tvoje reči ,odišla od neho k stromu ,had ju sledoval ,teraz nadišla moja priležitost 
povedal si ,je slaba padne ,túží po viac ako ja ved ja som jej vyslal tu túžbu a nepokoj ,
hovori jej a naozaj vam Boh zakazal jest z toho stromu ? povedala ano ani dotykat sa ho nesmieme 
ten vam teda nedopraje povedal vieš čo jest z neho nezomriete ale prave naopak otvoria sa vám oči 
a vy budete ako Boh poznajuci dobro a zlo ,Eva videla že strom je vábivy ovocie vyzerá chutné 
vzala z neho a jedla potom šla a dala aj Adamovi aby jedol ,povedal Boh nam to predsa zakazal 
povedala povedal mi had že budeme ako Boh tak jedz to Boh nechce obmedzuje nás 
tak vzal a jedol , a v tom všetok pokoj odišiel strach zacitili sme nahi povedali 
ušili si figove listy a dali na seba ,toto sme nečakali čo sa to deje tie pocity strach nepokoj 
kde je ten pokoj čo sme predtým citili ? nemali sme Eva z neho jest ty si na vine 
povedal jej Adam ,ved aj ty si tužil byt ako on čo ma viníš ,
potom začuli Boha ako k nim ide od strachu sa schovali pod stromy ,
kde si volá Boh prečo sa skrývaš predo mnou človek ? 
Adam hovori bál som sa lebo som nahý ,Boh mu hovori ako vieš že si nahy kto ti to povedal ? 
jedol si zo stromu poznania dobra a zla vidim to prečo si ma neposluchol ? 
Adam vravel žena ktoru si mi dal ma naviedla a jedol som ,povedal Boh žene čo si to urobila ? 
povedala had ma naviedol ,Boh jej povedal prečo si ma nevolala o pomoc ked si citila tu túžbu 
ktoru ti had dal prečo si sa s nim bavila a neodišla si ? preto budeš v bolestiach rodit 
a muž tvôj bude nad tebou vladnut ,a ty Adam budeš v pote tváre dorabat svôj chlieb 
som dufal človek že ma posluchneš ale nestalo sa vybral si si svoju cestu chcel si viac 
ako si mal ,to ma zarmucuje ani nevieš ako ,a ty had budeš navždy prekliaty po bruchu sa budeš plazit 
a prach hltat ty neštastny padlý anjel až taku velku nenavist máš ku mne ? že si proti mne poštval 
človeka odidte preč z raja chodte do zeme ktorá vám patri 
a postavil anjelov z ohnivymi mečmi pred rajom ,
slovo povedalo človek je teraz ako my pozná dobro a zlo a asi sa prikloni ku zlu ako vidim 
otče ja som chcel človeka a preto ked nadide čas zostupim na zem a spasím ho 
aj ked to bude tažke ale chcem to lebo ho milujem aj ked padol 
Boh hovori ano synu pojdeš ked nadide hodina teraz ešte nie 
Adam a Eva žili na zemi mali prveho syna Kaina ked ho Eva čakala ešte mala v sebe hnev na Boha 
že ich vyhnal z raja ked čakala Abela tak lutovala ako sa previnila 
Kain a Abel rastli ale boli velmi rozdielní Kain mal prudku nepokojnu povahu ,Abel bol láskavejši pokojnejší 
potom Boh povedal Adamovi pride čas a vykupim vás nechcem človeka navždy stratit chcem aby si bol 
navždy so mnou ,Adam sa upokojil po tychto slovách a dakoval Bohu že ich uplne nezavrhol 
žili a tešili sa zo synov najma z Abela ktorý bol tak dobrý a láskavý .

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Henrieta Krehaková | sobota 14.4.2018 16:11 | karma článku: 5,17 | přečteno: 93x
  • Další články autora

Henrieta Krehaková

Odsudil si nevinneho

Od toho dňa v sebe počujem ten hlas ,mučí ma páli ako žeravý oheň ,preniká až do kostí ,nemam pokoja spánok ma obchádza nenavidim noc ,snažím sa prehlušit ten hlas vínom pijem aby som zabudol na neho na jeho tvár ako na mna hladel

5.5.2019 v 9:27 | Karma: 5,64 | Přečteno: 232x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Salome

Bola mladá krásna plná života ,v jej srdci nebol ešte tieň nebolo tam ešte zlo , to prišlo až potom mohla byt dobrá láskavá keby ju matka nepokazila , nezničila jej srdce dušu ,Salome mlade dievča vedela poznala toho ktoreho hlavu

4.5.2019 v 13:27 | Karma: 5,34 | Přečteno: 127x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Boh Otec

Velmi mi pomáha ,cítitm jeho prítomnost ,silu ktoru mi dáva ,bez nej by som to všetko nezvladala ,je mojím všetkým láskou je u mna na prvom mieste ,aj ked som sama necitim sa sama cítim že je so mnou ,pomáha mi ,posilnuje ma

8.1.2019 v 19:19 | Karma: 10,59 | Přečteno: 175x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Osamelá

Yvonne bolá štastná dovtedy pokial neprišla o otca ,zabil sa pri autonehode ,vtedy akoby sa jej zrutil celý svet prežívala vo vnutri bolest jej otec ktorý bol pre nu všetkým ,ktorý ju vedel vypočut ked jej bolo tažko bol preč

23.12.2018 v 11:33 | Karma: 4,54 | Přečteno: 146x | Diskuse| Osobní

Henrieta Krehaková

Nové Srdce

Simon sa cítil čoraz horšie a horšie ,odmalička trpel na srdcovu vadu ,a teraz sa to dost zhoršilo ak sa nenajde darca tak zomrie ,už nemohol ani chodit len ležal na posteli a rozmyšlal ake to bude ak zomrie aka bude smrt ,čo

29.7.2018 v 12:00 | Karma: 8,95 | Přečteno: 160x | Diskuse| Osobní
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Z uprchlíka agentem. Šapošnikov sehrál při výbuchu ve Vrběticích klíčovou roli

9. května 2024

Premium Jakou roli hrál ve výbuchu muničního skladu ve Vrběticích bývalý ruský voják Nikolaj Šapošnikov? O...

Rusko bombarduje civilní cíle a chlubí se tím. Nechutné, říkají Ukrajinci

9. května 2024

Premium Záporoží (od zpravodajů iDNES.cz) Areál stavební firmy v Záporoží nacházející se jen dva kilometry od centra města zasáhla raketa...

Severní Makedonie zvolila novou prezidentku. Předchůdce uznal porážku

8. května 2024  22:19,  aktualizováno  22:35

Severomakedonský prezident Stevo Pendarovski uznal porážku ve středečním druhém kole prezidentských...

Izrael otevřel přechod Kerem Šalom, pomoc se k civilistům přesto nedostává

8. května 2024  9:48,  aktualizováno  21:28

Do Pásma Gazy ve středu přes klíčové hraniční přechody na jihu oblasti nepřicházela žádná...

  • Počet článků 36
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 715x
 .

Seznam rubrik